Schandalige tarieven van de BBR

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
kenny
Mountainbiker

Schandalige tarieven van de BBR

Post by kenny »

Ik kreeg vandaag de Oost-Vlaamse mountainbikekalender voor zomer 2007 en daarin staan de gegevens van de verschillende bonden.
Bij de BBR lees ik dat niet leden €3 inschrijvingsgeld moeten betalen en daarbovenop nog eens €1.25 om verzekerd te zijn. Schandalig [-X [-X
B@rt
Mountainbiker

Post by B@rt »

kenny,
is niet alleen BBR hoor ook WBV durft 5€ + 1.25€ vragen (kluisbergen 21/01/2007), ik vind dat er ook een beetje over; ik denk dat ze daar van het principe zijn: hoe hoger de beklimmingen hoe meer je moet betalen!!! :drunk:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

B@rt wrote:denk dat ze daar van het principe zijn: hoe hoger de beklimmingen hoe meer je moet betalen!!! :drunk:
Ik hoop dat ge dan nie in de ardenne gaat rijden want uw inschrijvings geld zal dan pas hoge toppen scheren :lol: :lol:

Ik ben begin 2006 naar de vwb overgestapt en nog geen spijt van gehad, ik was voorheen 6 jaar bij de BBR.
Reden van overstap : gewoon om mee te doen met de club natuurlijk en den 10 % korting bij van eyck zal er ook wel voor iet tussenzitten.

Gizmo 8)
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

B@rt wrote:kenny,
is niet alleen BBR hoor ook WBV durft 5€ + 1.25€ vragen (kluisbergen 21/01/2007), ik vind dat er ook een beetje over; ik denk dat ze daar van het principe zijn: hoe hoger de beklimmingen hoe meer je moet betalen!!! :drunk:
Die prijs is zuiver te wijten een de organiserende club. De WBV stelt duidelijk dat de inschrijvingsprijs (adviesprijs) €2,50 is voor leden en €3.50 voor niet leden
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

krijgt een mens ook tien euro korting bij van eyck als ie een lidkaart heeft van de WBV ?? (een gewone lidkaart dus voor cyclo's en zo, niet voor te koersen)
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

rombaft wrote:krijgt een mens ook tien euro korting bij van eyck als ie een lidkaart heeft van de WBV ?? (een gewone lidkaart dus voor cyclo's en zo, niet voor te koersen)

Bedoelde 10% ???
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

kenny wrote:
Die prijs is zuiver te wijten een de organiserende club. De WBV stelt duidelijk dat de inschrijvingsprijs (adviesprijs) €2,50 is voor leden en €3.50 voor niet leden
ook bij de BBR is er een minimumprijs van 1.75 €, maar geen maximumprijs...
Wij, als steenbakkers, rekenen voor aangesloten bikers inderdaad die 1.75, maar anderen rekenen inderdaad meer...
Is ook bij de BBR een keuze van de club, net zoals de WVB of gelijk welke andere bond... De club beslist dus de prijs... Dat kan je dus niet aan de bond wijten....
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

Gf biker wrote:
rombaft wrote:krijgt een mens ook tien euro korting bij van eyck als ie een lidkaart heeft van de WBV ?? (een gewone lidkaart dus voor cyclo's en zo, niet voor te koersen)

Bedoelde 10% ???
ja 10 % dus
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

rombaft wrote:
Gf biker wrote:

Bedoelde 10% ???
ja 10 % dus
Opletten hé jongens ( en meisjes ), die 10% korting geldt enkel voor kleding, helmen, brillen en schoenen ( buiten de soldenperiode )
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Rock Rider wrote:
kenny wrote:
ook bij de BBR is er een minimumprijs van 1.75 €, maar geen maximumprijs...
Wij, als steenbakkers, rekenen voor aangesloten bikers inderdaad die 1.75, maar anderen rekenen inderdaad meer...
Is ook bij de BBR een keuze van de club, net zoals de WVB of gelijk welke andere bond... De club beslist dus de prijs... Dat kan je dus niet aan de bond wijten....
Dat is correct, maar in dit geval zegt de BBR duidelijk dat waneer je GEEN lid bent van een bond je €3 inschrijving moet betalen MAAR als je wilt verzekerd zijn nog eens € 1.25 moet bijbetalen. Dus voor die €3 ben je zelfs niet verzekerd. Ik vind dit absoluut niet kunnen. En de organiserende clubs zullen deze regelgeving moeten volgen.
Post Reply