Ik hoop dat de storm van afgelopen nacht niet te veel schade heeft aangericht in de bossen, anders wacht de organisatie nog een pak werk.
Als iemand het percour al heeft verkend....graag wat info. Hoe ligt de terril er trouwens bij op dit moment? Verleden zondag was ie nog goed te doen. Volgens de voorspellingen zal het zondag niet droog blijven en zal er een stevig windje staan. Heb zo'n vermoeden dat het lekker zwaar gaat zijn. Wie zien wel hè.
21/01/2007 GENK Kattevenia
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- teamspirit
- Mountainbiker
Post by teamspirit »
ik heb ook zo'n vermoeden dat we de terril op en af zullen mogen schuiven ipv rijden 
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
mooie wegbeschrijving maar kan je misschien ook het adres vermeldenrakkermans wrote:Hoe het bloso Sportcentrum Kattevenia bereiken?
Vanaf de E 314 richting Genk-centrum, eerste rotonde Oosterring links, eerste straat links, tegenover het St.jansziekenhuis (ZOL).
Vanaf Genk-centrum Europalaan volgen tot aan de rotonde met Oosterring, rechts, eerste links.
Vanaf Bilzen, Langendijkstraat, Oosterring, 4 lichten rechts
bedankt
-
Dutch Biker Leon
- Mountainbiker
Post by Dutch Biker Leon »
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
thxDutch Biker Leon wrote:Waar zouden we zijn zonder Google .......
http://www.bloso.be/public/centra/Genk.asp
vandaag info gekregen over het parkours. ik weet niet of je gisteren bent buiten geweest maar er is een storm over België gepasseerd. In de bossen is er een serieuze chaos, die de parkoursbouwers vandaag al grotendeels bezig waren om op te ruimen, morgen de rest. waar het al te vettig is zou een omleiding voorzien worden en de terril is doenbaar. Ik zou zeggen laat u niet afschrikken door het slechte weer en klim op de fiets!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Ik denk zondag ook naar Genk te gaan, want de MTB Rekem route die ik normaal in het weekend als vorm van training rijd, zal wel vol bomen liggen na die storm. MTB Rekem heeft het ook op het programma staan, maar die vertrekken om 9 u. Veeeeel te vroeg voor mij, zal wel 10u29 zijn als ik op mijn bike kruip in Genk.
Groetjes en tot zondag!
Groetjes en tot zondag!
-
Ghostrider 1
- Mountainbiker
Post by Ghostrider 1 »
wij staan al te wachten om zondag naar genk af te zakken .hopelijk blijft het een beetje droog zodat de terril te doen is .
de wringers
neeroeteren
------------------------------------------------------------ TT Neeroeteren Waterloos 18/02/2007
de wringers
neeroeteren
------------------------------------------------------------ TT Neeroeteren Waterloos 18/02/2007
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Hey Geert, ben vandaag de terril gaan doen, en dat is heel goed te doen. Alleen het stuk na de afdaling, in het bosje daar is serieus wat kettingzaagwerk te doen door de vele omgevallen bomen.rakkermans wrote:In de bossen is er een serieuze chaos, die de parkoursbouwers vandaag al grotendeels bezig waren om op te ruimen, morgen de rest. waar het al te vettig is zou een omleiding voorzien worden en de terril is doenbaar.
t'Is maar dat ge t'weet
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Klopt niet, ook als het regent is de terril goed te doen.teamspirit wrote:ik heb ook zo'n vermoeden dat we de terril op en af zullen mogen schuiven ipv rijden