marathon agenda 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Hey Kris,

Ik heb de datum vlug aangepast, was nochtans op de site komen kijken, maar moet dat verkeerd ingegeven hebben. Op m'n eigen kalender had ik wel 23/06 vermeld. Ik baseerde me inderdaad op de gegevens van vorig jaar, daar op de site vermeld stond dat meerdere gegevens slechts vanaf februari beschikbaar waren. Vorig jaar was er wél een chrono, daarom ging ik er vanuit dat dit dees jaar ook weer zou zijn. Vorig jaar reden wij de gewone tt maar heel goed geamuseerd. Deed ons op sommige momenten wel denken aan ardennentochten. Dus wij zijn blij dat deze ook dit jaar weer wordt georganiseerd.
Bianchi/joco
Mountainbiker

Post by Bianchi/joco »

Weet iemand of de filip meirhaeghe doorgaat dit jaar ?
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Bianchi/joco wrote:Weet iemand of de filip meirhaeghe doorgaat dit jaar ?
Dat is al jaren het eerste weekend van juli, dus normaal gezien nu op 1 juli (dus samen met de Meerdael Classic).
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

salzkammer 2007

Post by guntherds »

220 km - 7000 hoogtemeters- één ronde

De Salzkammergut Trophy - Oostenrijks grootste MTB-Marathon - viert op 14 juli 2007 zijn 10-jarig bestaan. Ter ere van dit jubileum wordt er teruggekeerd naar het 'orginele' parcours dat door het gehele Innere Salzkammergut-gebied loopt!

De eerste helft van de Extreem-ronde, van Altaussee via Bad Ischl terug naar Bad Goisern, blijft vrijwel onveranderd en is nagenoeg gelijk aan het parcours van het UCI WK-marathon in 2004. Maar in plaats van een tweede ronde zal het parcours, net als in de jaren 1998 tot 2003, weer via de dorpen Obertraun, Hallstatt en Gosau geleid worden. Tussendoor zijn ook volledig nieuwe stukken te vinden, zoals bijvoorbeeld een nieuw aanlegd fietspad aan de oostoever van de Hallstätter See. Bij de doorgang van de Hallstätter Salzberg naar de Rossalm en vervolgens naar Gosau, wordt dit voorjaar eveneens een speciale weg voor bikers aangelegd zodat hier in tegenstelling tot de voorgaande jaren geen draagpassage meer in het parcours zit.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

En dit is mijn agenda voor 2007, met rond de 20 marathons en 12 nu reeds bekende TT-en:

http://www.janbailleul.be/mtb/index.php?pag=5&soort=1
Marathonbiking.NL
Mountainbiker

Post by Marathonbiking.NL »

jo wrote:
stef V wrote:
Willy D wrote:wie echt alles wil te weten komen over binnen -en buitenlandse marathons: http://www.marathonbiking.nl, gewoon de meest complete database.
Maar er staat wel nog geen enkele datum in die complete database wat betreft 2007. :(
de site wordt niet echt meer bijgewerkt , af en toe wel . Hij heeft blijkbaar niet veel tijd meer .

Als ge datum's moet hebben van 2007 moet ge gewoon naar de site van de marathon gaan , en daar zal da wel opstaan .
De site is nu dus wel bijgewerkt en de kalender behoorlijk up to date, neem maar een kijkje..
Ik heb me gewoon even de tijd genomen en ben gisteren vollen bak uit de winterslaap gekomen :wink:
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Marathonbiking.NL wrote:
jo wrote:
stef V wrote: Maar er staat wel nog geen enkele datum in die complete database wat betreft 2007. :(
de site wordt niet echt meer bijgewerkt , af en toe wel . Hij heeft blijkbaar niet veel tijd meer .

Als ge datum's moet hebben van 2007 moet ge gewoon naar de site van de marathon gaan , en daar zal da wel opstaan .
De site is nu dus wel bijgewerkt en de kalender behoorlijk up to date, neem maar een kijkje..
Ik heb me gewoon even de tijd genomen en ben gisteren vollen bak uit de winterslaap gekomen :wink:
Slaapkop :-D

Je hebt er precies weer werk van gemaakt, thanx.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

En op de link http://www.janbailleul.be/mtb/?pag=5&soort=2 vind je mijn marathonkalender voor 2007.

Ik hoop op 22 marathons uit te rijden, ben tevreden met 17.

Er zullen er ongetwijfeld nog afvallen, maar dan vul ik mijn seizoen gewoon met andere tochten op zoals de Nostik Classic TT, van 80 km.
Post Reply