21/01/2007 - KLERKEN (Heuveltjes van Erika)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn, vorig jaar heb ik daar ferm mijn peer gezien. De tocht start om amper 5 km van mijn deur, maar wegens tijdgebrek moet ik afzeggen. Het is kiezen tussen de nachttocht vrijdag of zondag naar klerken. En dan kies ik voor de tocht waar ik het minste tijd mee verlies en dit is de nachttocht. Als ik de zondag ga fietsen dan duurt die après altijd zo lang é :-? )

@ het forumnest, den jocca is achter de schermen hard aan het trainen voor de grote comeback hoor ...
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

jocca wrote:ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn, vorig jaar heb ik daar ferm mijn peer gezien. De tocht start om amper 5 km van mijn deur, maar wegens tijdgebrek moet ik afzeggen. Het is kiezen tussen de nachttocht vrijdag of zondag naar klerken. En dan kies ik voor de tocht waar ik het minste tijd mee verlies en dit is de nachttocht. Als ik de zondag ga fietsen dan duurt die après altijd zo lang é :-? )

@ het forumnest, den jocca is achter de schermen hard aan het trainen voor de grote comeback hoor ...
Daar dan wel nog tijd voor? #-o
jocca
Kerstman

Post by jocca »

daarom dat ik zeg achter de schermen 8)
en die comeback was meer met een knipoog bedoeld. Het ziet er naar uit dat einde februari het een beetje kalmer zal worden en dan zal ik zeker terug iedere week aanwezig zijn. Als moet ik zeggen het kriebeld behoorlijk hoor om terug op de fiets te stappen.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Rock Rider wrote:
jocca wrote:ik zal er jammer genoeg niet bij kunnen zijn, vorig jaar heb ik daar ferm mijn peer gezien. De tocht start om amper 5 km van mijn deur, maar wegens tijdgebrek moet ik afzeggen. Het is kiezen tussen de nachttocht vrijdag of zondag naar klerken. En dan kies ik voor de tocht waar ik het minste tijd mee verlies en dit is de nachttocht. Als ik de zondag ga fietsen dan duurt die après altijd zo lang é :-? )

Daar dan wel nog tijd voor? #-o
:lol: :lol: :lol:
Astratommy
Mountainbiker

Post by Astratommy »

Zal ook aanwezig zijn . Start is op 2 km van mijn huis dus ...
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Bepijling vanavond in bijzonder winderige omstandigheden verder afgewerkt. De linten voor de singletracks en de bordjes met de aanduiding van de zones gaan we bijgevolg maar tot zaterdag nog in de kast laten . . . Overigens nog eens poolshoogte gaan nemen bij "Les Soigneurs", die zondag de eerste bevoorrading komen opluisteren, en op de repetitie vanavond al de pannen van het dak speelden (of was de wind daar de oorzaak van ?).
Eveneens benieuwd wie toch die T@D@P-cycler en die Astratommy kunnen zijn, die hier blijkbaar vlakbij de deur wonen . . .

@ de forumbikers die blijkbaar zaterdagavond eerst nog een Bourgondische avond af te werken hebben : We houden de forum-tafel gereserveerd, enne, je moet je zeker niet generen om water te drinken in Klerken : Niets menselijks is ons vreemd . . .

@ Jocca : de laatste nog resterende MTB-organisatie in Groot-Houthulst, op een boogscheut van uw deur dan nog, zomaar negeren [-X
En dan nog beweren dat je kiest voor de vrijdagse nachtrit in Sint Gillis, omdat je dan minder tijd kwijt bent op den après , i.v.m. het vele werk ? Ik las op dit forum toch ergens dat je zelfs nog van plan was om onderweg nog es ergens te blijven overnachten na die rit . . . of is dit om te werken, misschien . . . :wink: :wink:
jocca
Kerstman

Post by jocca »

@ ric c, tijdens de week zit ik in gent voor mijn zaak. En aangezien ik 's avonds altijd stop met werken om 8 uur (normaal gezien toch) rij ik nog eens vlug naar sint-gillis-waas. En dan kom ik terug naar gent om daar te blijven slapen (heb daar een appartementje ...) om dan de zaterdag om 6uur 's morgens te vertrekken naar Houthulst.

Sorry maar om twee tochten te rijden in het weekend kan ik niet genoeg tijd vrijmaken.

Tzal voor volgend jaar zijn. Al heb ik de tocht van vorig jaar goed onthouden en dit zegt veel over de sfeer die rond de tocht hangt en hoe het parkoer was. (schoon maar zwaar, veeteeteetje kan het beamen, die heeft mij vorig jaar zien aankomen :oops: )
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Uiteraard kan den lokalen Petr Dlask ook hier niet ontbreken, als controle-rijder dan nog wel, om in geval van nood, de bewegwijzering onderweg te herstellen. Een laatste test alvorens volgende week in Hooglede den echten Petr wat te gaan aanmoedigen. Wie weet wint den Petr Dlask op die manier wel twee regenboogtruien : komende zondag één in Klerken en de week erna één in Hooglede ?!
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Hoe liggen de heuveltjes er momenteel bij? Wordt het ploeteren van begin tot eind :( , of kan er ook deftig gefietst worden? Wat ik wel betwijfel, na al die fu..... regen.
T@D@P-cycler
Mountainbiker

Post by T@D@P-cycler »

Sharkie wrote:Hoe liggen de heuveltjes er momenteel bij? Wordt het ploeteren van begin tot eind :( , of kan er ook deftig gefietst worden? Wat ik wel betwijfel, na al die fu..... regen.
volgens mij wordt het echt wel te doen..

vandaag al eens in het bos van houthulst toerke gedaan..

Heb de volledige lengte van de steenstraat naar klerken toe wok eens gedaan...en ze licht er prachtig bij...:p:p =P~

@ Rik C..je ziet benieuwd é... :-D ..sta je aan de inschrijving ?
Post Reply