De grote heb ik juist van maat maar nu dacht ik gelezen te hebben dat de kleine 609 moest zijn
Ni dus er zitten 2 608 'en in en 1 groot.
Morgen vlug ander gaan halen.
Post by scott racer »
Post by Cannondale freak »
Ik heb ze laatst ook open gehad om er SKF lagers in te steken, maar ik moet eens even kijken hoe alles weer in elkaar zit.Splenter wrote:Vraagje ivm crossmax SL disc van 2005
Ik heb de achternaaf gedemonteerd tot bij de lagers. Dus de body is eraf en aan de andere kant is ook het stelschijfje (met de vele gaatjes, om speling weg te werken) ook eraf. Nu zou ik de lagers eruit willen kloppen, maar ik zie niet in hoe dat kan. Het stelschijfje zit op een zwarte brede as, die vastzit op de grootste lager. Als ik deze zwarte as eruit krijg, dan is mijn probleem opgelost, zolang deze erin zit, kan ik de lagers er niet uit krijgen.
Maw, om samen te vatten: hoe krijg ik de zwarte as eruit?
Post by wasbeer2006 »
Post by scott racer »
http://www.4bikers.be/index.php?option= ... opic=270.0Qube wrote:Ik zie het bos door de bomen niet meer Sl, XL, disc, v-brake oud, nieuw...![]()
Wie weet me te vertellen welke 5(?) lagers ik me moet kopen voor een Xmax SL disc wielsetje, dus voor en achter. Ik denk dat er van de SL disc ook maar 1 type is?