21/01/2007 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bikerLieven
- Mountainbiker
Post by bikerLieven »
Ik kom ook af. Heb mij hier toch altijd al goed geamuseerd en er zijn weinig evenwaardige alternatieven in de streek. Is wel druk maar anderzijds ook veel sfeer aan de aankomst.
Als je in de Kluisbos eventjes het geschikte moment afwacht kan het soms wel lukken om door te rijden.
Is inderdaad 5 euro voor een WBV-tocht wat ik eigenlijk ook niet goed begrijp want de WBV heeft daar heel strikte regeltjes voor die voor elke club tellen. Ik vermoed dat ze mogen meer vragen omdat ze jaarlijks ook een UCI MTB wedstrijd organiseren, maar soit.
Wat erger is, is dat de abdijbieren ook zo duur zijn.
Ik denk dat het vorig jaar 3 euro was. Met onze traditionele pot van 5 euro de man springen we hier niet ver...
Iemand een idee van de hoogtemeters ?
Als je in de Kluisbos eventjes het geschikte moment afwacht kan het soms wel lukken om door te rijden.
Is inderdaad 5 euro voor een WBV-tocht wat ik eigenlijk ook niet goed begrijp want de WBV heeft daar heel strikte regeltjes voor die voor elke club tellen. Ik vermoed dat ze mogen meer vragen omdat ze jaarlijks ook een UCI MTB wedstrijd organiseren, maar soit.
Iemand een idee van de hoogtemeters ?
vorig jaar redelijk vroeg gestart (en je kan inderdaad voor een groepsstart aan jowan vezamelen) en de korte afstand gereden
we hebben ons te pletter geamuseerd, hebben gewoon geen volk gezien
en nadien ons fiets op ons gemak afgespoten en onze warme wafel en warm broodje opgesmuld met ne goeie frisse kan er dit jaar helaas dit jaar niet bij zijn wegens heupbreuk (ongeval op de nachtmtb in torhout)javascript:emoticon(':evil:')
javascript:emoticon(':evil:')
volgend jaar zeker van de partijjavascript:emoticon(':-D')
javascript:emoticon(':-D')
we hebben ons te pletter geamuseerd, hebben gewoon geen volk gezien
en nadien ons fiets op ons gemak afgespoten en onze warme wafel en warm broodje opgesmuld met ne goeie frisse kan er dit jaar helaas dit jaar niet bij zijn wegens heupbreuk (ongeval op de nachtmtb in torhout)javascript:emoticon(':evil:')
javascript:emoticon(':evil:')
volgend jaar zeker van de partijjavascript:emoticon(':-D')
javascript:emoticon(':-D')
- lok 36000
- Mountainbiker
[quote="bikerLieven"]Ik kom ook af.
Ik denk dat het vorig jaar 3 euro was. Met onze traditionele pot van 5 euro de man springen we hier niet ver...
/quote]Vorige week in Roubaix was je voor dat bedrag al dronken, slechts 1,5 Euro voor nen Leffe 0,9 Euro voor frisdranken; dat vind je nergens meer zo'n tarieven. Ze zullen daar nen goeie sponsor hebben zeker zodat ze clubkas niet moeten spijzen met de verkoop van drank.
/quote]Vorige week in Roubaix was je voor dat bedrag al dronken, slechts 1,5 Euro voor nen Leffe 0,9 Euro voor frisdranken; dat vind je nergens meer zo'n tarieven. Ze zullen daar nen goeie sponsor hebben zeker zodat ze clubkas niet moeten spijzen met de verkoop van drank.
Ik ga hier na 7 weken op non-active te staan ook nog eens debuteren. Ik ben alvast benieuwd wat het zal geven, gelijk of dat de weergoden hier al gul geweest zijn met hunne gieter vandaag zal het zeker en vast beloven.
Wat de tocht zelf betreft vond ik de tocht van vorig jaar toch wel in orde, behalve dan die smalle trapstrook waar het aanschuiven was om daarna terug afgekoeld op de fiets te kruipen. Ik denk van ook bij de iets vroegere starters te zitten, zo is het parcours toch nog een beetje berijdbaar, want na zo'n meute volk.......(en om ertussen te gaan rijden zie ik het alzeker niet zittn na die 7 weken)
Wat de tocht zelf betreft vond ik de tocht van vorig jaar toch wel in orde, behalve dan die smalle trapstrook waar het aanschuiven was om daarna terug afgekoeld op de fiets te kruipen. Ik denk van ook bij de iets vroegere starters te zitten, zo is het parcours toch nog een beetje berijdbaar, want na zo'n meute volk.......(en om ertussen te gaan rijden zie ik het alzeker niet zittn na die 7 weken)
-
king of cobblestones
- Mountainbiker
Kluisbos
Post by king of cobblestones »
Word het kluisbos gedaan in deze rit ? en is het veel off-road want daar komen we natuurlijk voor !
- Joep Meloen
- Mountainbiker
Post by Joep Meloen »
Was dat zondag dat ge gereden hebt in Kemmel? Heb dan een manneke gezien van die leeftijd ongeveer. Met Jeffrey op zijn vest denk ik?bmx-er wrote:ik kom wel af, samen met mijn neefje van 10, na 2 weken vlaamse ardennen en kemmel afgelopen weekend gaat het klimmen steeds beter
Moet zeggen dat da manneke goed kon klimmen.
hehe kluisken,Ik ga hier na 7 weken op non-active te staan ook nog eens debuteren
awel t'is te zeggen dak ook were een weekje herbegonnen ben, mijne knie is blijkbaar weer de ouden,( alé denk ik toch) dus ik ga het na de kemmel van vorige week voor een tweede keer riskeren. Ik moet zeggen da ik vorige week na een grote maand op non-active serieus mijn peren had gezien in de kemmel. Hopelijk heb ik meer benen dan dan.
Ik ga om 8u30 aan de start staan met de krierecrossers.
ciao tot daaaaaar op uw thuisterrein kluisken.
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Hallo Lokske,je hebt groot gelijk,in de zomer is erdaar ook een mtb tocht en minder druk en meer km zo 70,dus je geniet er meer van.Maarja ik kan momenteel niet meer rijden zit al 14 dagen thuis met pijnlijke rug die maar nie genezen wil.lok 36000 wrote:Deze Kluisberg TT al enkele jaren van mijnen persoonlijken kalender gezwierd en hij zal er niet meer opkomen ook vrees ik. Voor minder geld rijdt je veel mooiere TT's daar in de regio (organisatie van bv:Tower Bikers en van On 2 Wheels mannen) met vooral veel meer off-road. De meeste mooie off-road stukjes daar zijn trouwens bijna onberijdbaar door de massa's bikers. Een maand later organiseren en al die wielrenners en only winterbikers zijn er vantussen en hij wordt terug doenbaar maar dan komen er waarschijnlijk te weinig Euro's in de kas zeker.
Mijn conclusie: mooie streek maar verkeerde toertocht dus ik zoek een ander alternatief.
Khoop zo rap mogelijk te kunnen trainen,want verdorie mis dat enorm en heb dit hodig.
Allé de groetjes en hoeplijk tt zo rap mogelijk op een vtt.
greetz
[quote="Joep Meloen"][quote="bmx-er"]ik kom wel af, samen met mijn neefje van 10, na 2 weken vlaamse ardennen en kemmel afgelopen weekend gaat het klimmen steeds beter[/quote]
Was dat zondag dat ge gereden hebt in Kemmel? Heb dan een manneke gezien van die leeftijd ongeveer. Met Jeffrey op zijn vest denk ik?
Moet zeggen dat da manneke goed kon klimmen.[/quote]
nee, was zaterdag,vier uur en twintig minuten over de 55 km,en nergens moeten lopen.
groeten marc
Was dat zondag dat ge gereden hebt in Kemmel? Heb dan een manneke gezien van die leeftijd ongeveer. Met Jeffrey op zijn vest denk ik?
Moet zeggen dat da manneke goed kon klimmen.[/quote]
nee, was zaterdag,vier uur en twintig minuten over de 55 km,en nergens moeten lopen.
groeten marc