Insecten

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Wat doe je als er een insect in je mond vliegt al bikend?

Ik spuw het uit en walg ervan.
31
41%
Ik slik het in als het niet anders kan.
19
25%
Mmmm, yammie, die heb ik dit seizoen nog niet gegeten.
5
7%
Zelfs als er een naast mijn mond vliegt probeer ik ze nog binnen te happen.
20
27%

Total votes: 75

SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik probeer er naar te happen. Die energierepen zijn zo duur, he en dit is een goed alternatief. Je moet alleen opletten met wespen.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

:drunk: :lol:
zork
Mountainbiker

Post by zork »

ik hap er ook achter, en moet toegeven, soms ook vanachter mijn bureau. :drunk: met kirewiet-gebaren van de collega's tot gevolg.
In de herfst is het dan weer aanpassen, als er dan iets rondvliegt, wil ik dat instinctmatig binnenspelen, maar dan zijn het meestal brokken modder of mest, en die zijn zo smakelijk ni. #-o
GT
Mountainbiker

Post by GT »

SusXT wrote:Ik probeer er naar te happen. Die energierepen zijn zo duur, he en dit is een goed alternatief. Je moet alleen opletten met wespen.
Sinds de affaire Museeuw doe ik niet anders dan naar wespen happen. =P~
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

GT wrote: Sinds de affaire Museeuw doe ik niet anders dan naar wespen happen. =P~
En hoe is het met uw stembandjes. Zijn ze ook al onder de indruk van de wespen? :-D
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

nebraz M/29j. wrote: En hoe is het met uw stembandjes. Zijn ze ook al onder de indruk van de wespen? :-D
Geen problemen mee hier -> Zit "No tubes" in. :lol: :wink:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

als ge onderweg honger krijgt moete toch iets binnen spelen en als er dan een insekt recht uw mond invliegt is dat mooi meegenomen :lol:
wie weet wa voor vitaminen die beestje bevatten (in africa enz zijn die beestjes een delicatesse).
uw maagzuur verteert toch alles en achteraf een goede spoeling met energie drank en een leffe en ge zijt t vergeten :wink:
Post Reply