Mtb-Calpe --- Costa Blanca
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
madrista666
- Mountainbiker
Hallo Spanjefans.
Ik lees hier enthousiaste verhalen over de Costa Blanca als mtb-regio. Daar kan ik het als bewoner van deze streek én enthousiast mountainbiker alleen maar mee eens zijn.
Ik organiseer voor de geïnteresseerden onder jullie complete mtb-vakanties in deze regio. Je kunt kiezen uit een standplaats-arrangement vanuit Denia of een trektocht. In beide gevallen ca. een week en geschikt voor elke uitdaging.
Met een zonnige groet,
Jan

http://www.bicitours.nl
Ik lees hier enthousiaste verhalen over de Costa Blanca als mtb-regio. Daar kan ik het als bewoner van deze streek én enthousiast mountainbiker alleen maar mee eens zijn.
Ik organiseer voor de geïnteresseerden onder jullie complete mtb-vakanties in deze regio. Je kunt kiezen uit een standplaats-arrangement vanuit Denia of een trektocht. In beide gevallen ca. een week en geschikt voor elke uitdaging.
Met een zonnige groet,
Jan

http://www.bicitours.nl
Dan heb je een paar prachtige Spaanse tochten gemist, hier in de buurt.chooooocolat_moose wrote:Ik stond versteld van de natuur rond Calpe. Mijn schoonouders leven daar nu en we waren 2 weken geleden uitgenodigd om van de "laatste zon" te gaan genieten. Natuurparken, prachtige klimmetjes in de omgeving en 's avonds een lekkere spaanse keukenKortom : ik ga terug !
Volgende keer beter !
Dju dju dju tochThierry wrote:Boehoehoe, het weekske Spanje zit er al weer opThierry wrote:Voor de thuisblijvers : 'k zal proberen van ewa schoon fotookes te maken... Maar 'k heb wel ewa fotookes gemaakt, zoals beloofd
![]()
http://members.chello.be/thierry.parduyns/Calpe/
Met dank aan lion (en zijn madam) voor de schitterende ontvangst en begeleiding tijdens de hele week, en ook nen dikke merci aan Rudi (en zijn madam) voor 't leuke gezelschap.
'k Heb net te horen gekregen dat ik voor 2007 maar 14 dagen congé heb
Dat wil dus zeggen dat er in 2007 geen Calpe-reisje zal inzitten voor mij, want na mijn Trans-Dolomiti in juni, een paar brugdagen links en rechts, en de (min of meer verplichte) week congé tussen kerst en nieuwjaar hou ik zo goed als niks meer over
Gelukkig heb ik nog m'n fotookes om af en toe eens naar te kijken
PS : nieuw fotooke in de quote geplaatst hierboven
Voor de amigo's uit spanje is het nu winter hé en dan is 15°C niet echt warm.Teze wrote:Ooi Lion, eentje heeft een lange broek en de andere lange mouwen. is de temperatuur van 20°C naar 15°C gegaan?
Goed dat de zon er nog is,en geen nood,nog 2 maand en het is terug fietsen in trui zonder mouwen.!!!
ps : zondag middag Tom Boonen en amigo's tegen gekomen op de weg !!

-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
@ lion
k zou graag is een weekje de singeltrack willen verkennen in die streek, kan jij me adressen aanraden, of verhuren jullie ook huisjes?
Thx
k zou graag is een weekje de singeltrack willen verkennen in die streek, kan jij me adressen aanraden, of verhuren jullie ook huisjes?
Thx
Beste,MADRISTA666 wrote:@ lion
Thx
Alles is hier mogelijk,hotel,appartm,villa,camping,enz.
Best een pb met de periode en het gewenste enz.
Op 02-maart is Mtb Rudi terug hier met 8 mtb'ers voor één weekje tot 10 dagen.

Groeten