21/01/2007 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bakkertje
Mountainbiker

Post by Bakkertje »

Hey,
Heb de voorbije jaren steeds de rit gereden op de kluisberg maar dit jaar staat hij (nog) niet op het programma wegens te weinig vorm. Ben door omstandigheden nog maar een goeie maand terug beginnen biken. En de afspraak met de kluisberg valt gewoon tevroeg voor mij.
:(
Groetjes
Jeec426
Mountainbiker

Post by Jeec426 »

'k ga hem toch ook laten links liggen als ik dit allemaal lees.
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Zucht, wat een negativisme is me dat hier zeg ... Je zal zo maar eens op zoek zijn naar wat echte MTB info over deze tocht. Om je dan door 4 pagina's te moeten ploeteren met nagenoeg enkel geleuter over het inschrijvingsgeld en wie er daardoor al dan niet komt ...

Enfin, wie wat concrete MTB info wil, wij waren er de voorbije 2 jaar met onze club.

Verslagje 2005 :
http://www.southparkbikers.be/index.php ... &Itemid=28

Verslagje 2006 :
http://www.southparkbikers.be/index.php ... &Itemid=28

2 jaar na mekaar zeer tevreden ... toeval of niet ?

(neen, ik ben niet van de organisatie)
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

@peter g

groot gelijk.
Ik vind het ook een mooie tt, dat er veel volk is, das juist, maar daar is deze organisatie dan ook op voorzien.
ik heb bvb Amougies gedaan eerder op het seizoen, en da was ook een fantastishe tt maar daar hadden ze géén bevoorrading meer voor meer dan de helft van de deelnemers #-o
Ik heb ook liever wa minder volk maar daarvoor ga ik hier niet wegblijven.
Trouwens vorig jaar hebben ze 1 fout gemaakt en da was die passage aan de trappen waar iedereen dus heeft mogen aanschuiven maar ik denk dat ze dat er nu wel zullen uithalen. voor de rest overal kunnen doorrijden!

dus tis gene goedkope maar wel een mooie tt.
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

ach ja,

als ge 3 pintjes drinkt zijt ge ook al 6 euro kwijt
ik ga toch eens proeven van het geheel
het schijnt dat het de moeite waard is en ik doe het

en... de eerste die gevaarlijk wil passeren rijd ik in de gracht, en niet zoals vorige week dat mn maat plat ging...
zij die willen koersen doen maar mee aan wedstrijden... maar daar zijn ze dan weer niet goed genoeg voor...
dixit iceman
japarov
Mountainbiker

Post by japarov »

Ga passen voor deze tocht wegens de grote drukte . T'zal Wevelgem worden heb deze nog niet gereden en valt iets goedkoper uit =D> =D> =D> =D>
hell yeah
Mountainbiker

Post by hell yeah »

wat een gejank hier over de prijs van een tt .
als ge niet wil gaan omdat het te duur is ga dan elders of blijf thuis maar zit hier niet te zagen .
Voor één keer in een jaar is een er een (dure) tt en dan krijg je 4 blz gezaag en geklaag.
Sommige zitten dan wel na andere ritten nog in de leffe en da kost hen ook geld maar daar zagen ze niet van , drink eens geen leffe achteraf en rij de tt als ie goed is.
Mij hoor je niet klagen net als sommige mensen hier boven en die 2700 van vorig jaar.
En een sinfo over de rit da zou al stukken beter zijn
Guest

Post by Guest »

Zal er opnieuw een groepsstart zijn zoals elk jaar? Normaal is die om 8.30h aan fietswinkel Jowan, alhoewel er verleden jaar van een groep niet echt meer sprake was, velen namen al wat 'voorsprong'... [-X
Joep Meloen
Mountainbiker

Post by Joep Meloen »

Het voordeel van een drukke TT is wel dat ge er bergop veel meer kunt inhalen! :-D
Bij technische passages is het dan wel een probleem dat er altijd tragere rijders zijn en uit respect voor de andere fietsers kunt ge die dan ook niet van de baan rijden é. [-X
Ben enkele jaren geleden daar terug gestart met fietsen (na 1,5 jaar geen km gereden te hebben #-o ) en dan een paar keer een bijna-dood-ervaring gehad. Allé, bij manier van spreken toch. Heb toen gezworen dat die streek me nooit meer klein ging krijgen en tot nu lukt dat redelijk goed.

Toen ik verleden jaar op ne zondagvoormiddag met de koersfiets de Eddy Merckx route ging rijden was er daar net een wandeltocht in Kluisbergen.
Als ik moet kiezen tussen een paar duizend wandelaars of een paar duizend fietsers op dezelfde weg, zal ik nogal rap het laatste kiezen zulle!!
Jeec426
Mountainbiker

Post by Jeec426 »

Die prijs schrikt me nu ook ni af. 'k kom van het circuitrijden bij de moto en dan zitte wel met andere prijzen

180 euro voor nen dag francorchamps
150 euro voor nen dag zolder
80 euro voor nen dag crossen in d'ardennen
30 euro voor een dagje supermotard op de karting van francorchamps :)

Dus mountianbiken is goedkoop mannen !!!!

Enkel de drukte zie'k ni zitten en dat het veel op de baan is. Welle trekken naar tervuren :bounce: :bounce:
Post Reply