Onderdelen tunen
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Op school al gedaan met alu, maar kleur was niet zo intens. Ik wil het best nog eens proberen met meer kleurstof, denk dat het daar aan lag. Als je ergens een oud onderdeel kan missen wil ik het na mijn examens wel eens proberen bij u 
In plaats van naar anderen te luisteren wil ik me best eens de 'we doen da gewoon en zien wa het geeft' filosofie aanmeten. Anders komen we nooit tot innovatie (jaja de ontwerper in mij komt naar boven
).
In plaats van naar anderen te luisteren wil ik me best eens de 'we doen da gewoon en zien wa het geeft' filosofie aanmeten. Anders komen we nooit tot innovatie (jaja de ontwerper in mij komt naar boven
ok, na uw examens proberen we het gewoon, da weten we ineens of het de moeite is.Hubertje wrote:Op school al gedaan met alu, maar kleur was niet zo intens. Ik wil het best nog eens proberen met meer kleurstof, denk dat het daar aan lag. Als je ergens een oud onderdeel kan missen wil ik het na mijn examens wel eens proberen bij u
In plaats van naar anderen te luisteren wil ik me best eens de 'we doen da gewoon en zien wa het geeft' filosofie aanmeten. Anders komen we nooit tot innovatie (jaja de ontwerper in mij komt naar boven).
Dan heb ik uwen bike gezien op de twee de bevoorrading. Knap machien!!pieterp wrote:daelman, de scherpe hoek op de voorkant kan je ook nog verder afronden.
Op de laatste foto kan je zien wat bedoel, het geheel is wat afgeronder.
Voor de finish kan je misschien zelf anodiseren. Is de nieuwe hype op het duitse forum, http://www.mtb-news.de/forum/showthread ... ight=bling eventueel iets voor in de lessen chemie![]()
PS ik heb gisteren de TT in Gulpen met jullie club gereden, dean met speedneedle...
- Achnaton
- Mountainbiker
Ik ben de laatste maand ook door het 'tune' virus gebeten en kheb nu al enkele onderdelen onder handen genomen, hier het resultaat:
Ritchey WCS Bar ends ingekort en opgeschuurd, zullen wss nog gepolierd worden (eens ik het materiaal heb)

X-Mission Seat Clamp heb ik vandaag ook eens geprobeerd, 't is nog ruw.

Deore Shifters heb ik tellertjes afgehaald en momenteel een carbon stickertje op geplakt.

Ritchey WCS Bar ends ingekort en opgeschuurd, zullen wss nog gepolierd worden (eens ik het materiaal heb)

X-Mission Seat Clamp heb ik vandaag ook eens geprobeerd, 't is nog ruw.

Deore Shifters heb ik tellertjes afgehaald en momenteel een carbon stickertje op geplakt.