Heb ook nie direct zin om te staan aanschuiven op de Kluis...
verslagsken van vorig jaar op www.valcke-vanraes.be
Post by Rock Rider »
kan dat zijn dat die vroeger in november doorging ?lok 36000 wrote:We zijn er al uit en de weegschaal is overgeslagen naar Wevelgem ook al omdat mijnen maat tijdig terug moet zijn.
@Rock Rider: ik vond het verslag van Wevelgem niet terug in uw archief, kan jij ons hier eens vertellen welke richting de tocht uitgaat
Post by Rock Rider »
ik had het ook op die van november...lok 36000 wrote:We zijn er al uit en de weegschaal is overgeslagen naar Wevelgem ook al omdat mijnen maat tijdig terug moet zijn.
@Rock Rider: ik vond het verslag van Wevelgem niet terug in uw archief, kan jij ons hier eens vertellen welke richting de tocht uitgaat
Deze zomer was de primeur voor de tocht in Oudenburg héJAT wrote:Als ik goed gezien heb krijg je hier met een MTB.be paspoort 0,5€ korting
bij de inschrijving.
Goed zo, West Vlaanderen komt eindelijk ook aan de beurt. (ook Klerken)
Kenneth Droeshoudt (Kadee) had beloofd eraan te werken en dit is nu gebeurd.![]()
Ik zal er hoogstwaarschijnlijk bij zijn.
Greetz JAT
Post by fast & furious »
Post by Deureterter »
Inderdaad, deze tocht werd vroeger in november gereden. Dat was ongeveer twee maanden na Wevelgem-Kemmel-Wevelgem, wat een beetje kort op elkeer volgt. Dus daarom hebben we een andere datum gezocht en gevonden.zanneis wrote:kan dat zijn dat die vroeger in november doorging ?lok 36000 wrote:We zijn er al uit en de weegschaal is overgeslagen naar Wevelgem ook al omdat mijnen maat tijdig terug moet zijn.
Heb een verslag teruggevonden van november 05 : verslag wevelgem november 05
Post by Deureterter »
Jawel, fietsen kan je huren mits reserveren via mail of telefoon.triple XXXL wrote:kan je fietsen huren.
waar
hoeveel