21/01/2007 - KLERKEN (Heuveltjes van Erika)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Veel keuze die dag wat toertochten betreft maar wij zakken zeker af naar Klerken.Vandaag nog tegen parcourman Rik C geklapt en het belooft weer een leuke te worden.39 off-roadstroken en enkel helling(skes),goed voor een dikke 60% off-road,waarvan er heel veel privéstroken inzitten.Wie de TT van Zarren gereden heeft zal amper 3 dezelfde stroken tegenkomen.

Eigenlijk moet Rik C dat hier maar ne keer allemaal gedetailleerd uitleggen (Hij moest naar het toneel deze namiddag :drunk: :drunk: )maar ik kan U verzekeren dat ge dat tochtje niet moogt onderschatten.
Vorig jaar hem samen met Grote Plateau afgemaald en ik vind het een schitterend TT.

En niet te vergeten de Red Bull girls zijn ook van de partij.
Da's ook lang geleden dat ik die meiskes nog ne keer gezien heb. :wink:

Allen daarheen zou ik zeggen.
Signer
Mountainbiker

Kidstocht

Post by Signer »

:-D :-D Had nog een vraagje ivm de kidstocht.
Is het mogelijk om de kids droppen en zelf de 45km te rijden.
Of moet er iemand mee v/d ouders.
Gisteren in Kemmel een vader gezien met jongetje van nog geen 10 jaar( denk ik toch) die de tocht uitgereden heeft.
Proficiat.
Komen zeker af,met of zdr kids.

Grtz :roll: :roll:
The Exe-cutioner
Mountainbiker

Post by The Exe-cutioner »

veeteeteetje wrote:Veel keuze die dag wat toertochten betreft maar wij zakken zeker af naar Klerken.Vandaag nog tegen parcourman Rik C geklapt en het belooft weer een leuke te worden.39 off-roadstroken en enkel helling(skes),goed voor een dikke 60% off-road,waarvan er heel veel privéstroken inzitten.Wie de TT van Zarren gereden heeft zal amper 3 dezelfde stroken tegenkomen.

Eigenlijk moet Rik C dat hier maar ne keer allemaal gedetailleerd uitleggen (Hij moest naar het toneel deze namiddag :drunk: :drunk: )maar ik kan U verzekeren dat ge dat tochtje niet moogt onderschatten.
Vorig jaar hem samen met Grote Plateau afgemaald en ik vind het een schitterend TT.

En niet te vergeten de Red Bull girls zijn ook van de partij.
Da's ook lang geleden dat ik die meiskes nog ne keer gezien heb. :wink:

Allen daarheen zou ik zeggen.
Soyaventje en ik zullen er ook zijn ! wij starten omstreeks 08.15uur
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

den bakker zal der ook zijn tegen 8u30 zal proberen er nog een paar warm te maken voor deze tocht hoeveel zullen we moeten afwachten :P
Den deze nog nooit gereden :oops: maar ken een beetje van de streek uit ver voetbal verleden en positief commentaar dus zal zeker de moeite zijn =D>
misschien deze keer eens kennis maken met den trein als ze nog niet vertrokken zijn zoals meestal, maar da zal wel aan mij liggen #-o
Greetz. en tot zondag :bounce:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

den wakkere bakker gits wrote:den bakker zal der ook zijn tegen 8u30 zal proberen er nog een paar warm te maken voor deze tocht hoeveel zullen we moeten afwachten :P
Den deze nog nooit gereden :oops: maar ken een beetje van de streek uit ver voetbal verleden en positief commentaar dus zal zeker de moeite zijn =D>
misschien deze keer eens kennis maken met den trein als ze nog niet vertrokken zijn zoals meestal, maar da zal wel aan mij liggen #-o
Greetz. en tot zondag :bounce:
Ik denk persoonlijk dat er amper een forumtreintje op de rails zal staan zondag.Naar ik vernomen heb zondag in Zarren kiezen de meeste waarschijnlijk voor een andere TT.(Niet Kluisbergen)
Maar wees gerust,Ik en pepeetje zijn het Rik C verschuldigd en dus houden we woord.

Ik heb ook opgevangen dat er een forumtafel zou gereserveerd zijn.
Dus als we niet tesamen starten,kunnen we achteraf ene tesamen drinken.
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

kijk er nu al 2jaar naar uit om deze tocht te rijden ,want vorig jaar er niet bij wegens een onsteking aan de knie,hopelijk tot zondag zonder tegenslag...aan al diegene die nog twijfelen niet doen!deze tocht is een aanrader,vooral door de vele privéstroken en goeie organisatie!!
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

er is blijkbaar nog een goede reden om zondag naar klerken af te zakken want heb gehoord dat meneer pastoor 'père total'om klokslag 12u de klokken 'bim bam bom' zal laten luiden!
ostendbiker
Mountainbiker

watersporters komen ook af

Post by ostendbiker »

na die pos com gaan wij ook maaar eens afzakken naar klerken ,met delegatie van www.inout.be

see you lather :bounce: :drunk:
ostendbiker
Mountainbiker

watersporters komen ook af

Post by ostendbiker »

rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@ Signer : de kids-tocht start om 9.30 uur en wordt gereden onder begeleiding van twee mensen van 'de bond' en 1 volwassene van de organisatie, die zorgen voor een aangepast tempo en een oogje in 't zeil houden bij pech, valpartij, oversteken e.d. Deze tocht is 18 km en halfweg is er een bevoorrading. Inschrijving is overigens gratis voor de min-15 jarigen (ook zij die voor een andere afstand kiezen). Onder de deelnemers van de kids-tocht wordt om 11.30 uur een nieuwe MTB-fiets verloot.
Wij hebben geen kinderopvangdienst, voor of na de rit, maar we zorgen ervoor dat er een ganse stapel strips in de zaal aanwezig zijn waarmee evt. vroege jeugdige vogels zich vooraf nog wat kunnen zoet houden. Via de geluidsinstallatie doen we in de zaal dan een oproep als de kids-tocht definitief van start gaat.
@ VTT-tje en andere forum-bikers : We reserveren een forum-tafel vlakbij de toog (voor een snelle service :-) ) .
De grote omloop bevat inderdaad 39 off-road stroken met flink wat variaties t.o.v. vorig jaar. Zo duiken we dit jaar, al na 300 meter voor de eerste keer het veld in, onmiddellijk gevolgd door een verraderlijk lastige klim door een weide, waarna er via een klein asfaltweggetje verder wordt geklommen naar de top van de eerste genummerde klimstrook. Amper 500 meter verder al volgt de tweede klimstrook : De Jos Janssenstraat, en voor zij die er oog voor hebben : je begint eraan bij het standbeeld van de seizoensarbeider en je bent boven als je 't standbeeld van de 'spellewerkster' in 't vizier hebt. Tegen dan is iedereen alvast meer dan opgewarmd, en een goeie raad voor zij die de grote omloop rijden : Verschiet niet al uw kruit in 't begin van de rit, 't zou u op het eind nog kunnen spijten : Een bijzonder lastige singletrack van 1 km lang op een glooiende weide kort na de eerste bevoorrading, en nog vier klimstroken in de drie laatste kilometers (2 off-road en 2 road) zijn enkele van de scherprechters in deze niet te onderschatten toertocht, waar de 2 bevoorradingen zeker geen overbodige luxe zijn. De redbull kan je er bij bevoorrading twee echter, gelukkig weer helemaal bovenop helpen !
Post Reply