21/01/2007 GENK Kattevenia

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Genk kennen we van binnen en van buiten, en toch zal deze tocht weer een belevenis zijn. Goed georganiseerd en veel schoon volk. We hopen alleen maar dat Geert en zijn "pelissen" nie te veel gedronken hebben, en "den terril" aan de verkeerde kant oprijden en uitpijlen zoals vorig jaar. :wink: :lol:
De Heidetrappers zullen in grote getale aanwezig zijn.

:off: Geert, ge weet toch dat er een vrij grote krater geslagen is op de terril in November 2006 __ ](*,) ( linksom kantelen).
teamspirit
Mountainbiker

Post by teamspirit »

vorig jaar present ; dit jaar ook!!!
ne tocht die vertrekt op 5 min fietsen van uw deur mag ne mens niet overslaan hé !
specs
Mountainbiker

Post by specs »

Specs zal er zeker ook bij zijn. De afwezigen hebben zeker ongelijk. Dit is ongetwijfeld één van de mooiste tochten uit de regio. Ik heb vernomen dat Eric Janssen het stukje op de Melberg heeft uitgestippeld. Ben eens benieuwd. Hier zullen de meeste wel enkele hartslagpiekjes halen op de pittige klimmetjes. Rakkermans ne dikke proficiat allereerst.Hoe zit het met de nachtrust? Wanneer ga je het parcour verkennen? Ik heb Kattevenia een tijdje links laten liggen vanwege het slechte weer, ben je er onlangs nog geweest? In ieder geval zal het me wel een beeld geven hoe het met mijn conditie is gesteld. Nog niet zo bijster goed vermoed ik, er zitten nog te veel feestdagkilootjes in de weg.
teamspirit
Mountainbiker

Post by teamspirit »

vraagje: is de extra lus van 9 km op 't laatste weer dezelfde als die van vorig jaar???
Vond ik persoonlijk een beetje overdreven: al die kronkels om toch maar aan die 9km extra te komen... kunnen jullie beter onderweg een extra splitsing inbouwen (indien mogelijk).
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Aan specs: dank u. Ik heb jammer genoeg weinig tot niet op mijne fiets gezeten de laatste weken omdat ik pas pappa ben geworden van een flinke dochter. De nachtrust valt wel mee, ik stuur de mamma meestal vroeg naar bed zodat ze s'nachts kan opstaan. Ik heb de omloop wel al eens gereden, maar niet het laatste stuk van 9 km(lus) in kattevenia. Nu je kan daar altijd afslaan naar de aankomstplaats. Ik weet ook niet hoe vettig het daar is. De andere stukken zijn héél goed berijdbaar in Genk.

Voor teamspirit: ik denk niet dat er nu nog veel veranderingen zullen doorgevoerd worden de laatste week. Ik zal het doorbrieven op de volgende vergadering voor volgend jaar.

Voor liberoger: Elke keer als ik naar beneden rijdt denk ik aan u! De terril wordt nu beklommen zoals bij jullie toertocht. Ik vind dat ook nog altijd de beste manier om hem te berijden.
toon pertetotal
Mountainbiker

Post by toon pertetotal »

ptc-pertetotal zal ook weer een delegatie(tje) afvaardigen.
Zoals het er nu uit ziet staan er 5 leden aan de start voor deze erg mooie tocht.
tot zondag.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Hoe het bloso Sportcentrum Kattevenia bereiken?

Vanaf de E 314 richting Genk-centrum, eerste rotonde Oosterring links, eerste straat links, tegenover het St.jansziekenhuis (ZOL).

Vanaf Genk-centrum Europalaan volgen tot aan de rotonde met Oosterring, rechts, eerste links.

Vanaf Bilzen, Langendijkstraat, Oosterring, 4 lichten rechts
rozi
Mountainbiker

Post by rozi »

specs wrote:stukje op de Melberg heeft uitgestippeld. Ben eens benieuwd. Hier zullen de meeste wel enkele hartslagpiekjes halen op de pittige klimmetjes.
Wel opletten op Melberg. Had enkele jaren geleden ook de bedoeling om daar de best steile klimmetjes in te lassen in parkoers toertocht ter gelegenheid van Olympiade. Was echter niet naar zin van verantwoordelijke boswachter voor Genk, tijdens verkenning met hem. Zijn antwoord daarop was 'NO WAY'. Dus toch voorzichtig en niet te veel van toegestane plan afwijken misschien.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

welk is nu de juiste afrit van de E314? :roll:
nero
Mountainbiker

Post by nero »

afslag Genk-oost (32). Als je van richting houthalen komt de derde afslag. Eerst afslag midden-limburg, dan afslag genk-noord en daarna de afslag Genk Oost. Vandaar is het aangegeven. Tot zondag
Post Reply