Zoals al een aantal keer vermeld dat dit een zeer goede tocht is voor beginnende bikers die van nie veel beter weten om €6,25 neer te tellen om de kluis toch te rijden en op hun palmares te zetten.
Toegeven dat ik daar vroeger ook een van was maar deze tocht vliegt er bij mij persoonlijk ook uit voor onbepaalde duur wegens te laage kwaliteit prijs verhouding denk eens aan 252 belgische frankskes te betalen voor nen tocht amaj.
Trek dit weekend naar Wevelgem.En dit weekend al 1200hm gehad met 3 bevoorradingen en afdalingen om u tegen te zeggen.
21/01/2007 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
de cascadeur
- Mountainbiker
- marcson, the bikesons
- Mountainbiker
Post by marcson, the bikesons »
ja, heb het er net ook met marnickson over gehad...
Vatten de tocht als volgt samen: "door de bikers het bos niet meer zien..."
Marcson
TheBikeSons
Vatten de tocht als volgt samen: "door de bikers het bos niet meer zien..."
Marcson
TheBikeSons
- Rock Rider
- Mountainbiker
Deze rij ik ook al jaren niet meer.
Ten eerste omwille van de veel te hoge inschrijvingsprijs
ten 2de veel te veel volk. Die dan nog op de klimmen met 4 a 5 man naast elkaar lopen met de mentaliteit van "als wij moeten afstapen moet de rest dat ook maar doen"
ten 3de parcours met enorm hoog road gehalte
ten 4de onmogelijke afspuiting, je moet zeker een uur aanschuiven
Vroeger ging ik in de plaats van deze rit naar Gentbrugge, maar deze is een weekend opgeschoven.
jammer genoeg. Wat het alternatief zal zijn weet ik nog niet.
Ten eerste omwille van de veel te hoge inschrijvingsprijs
ten 2de veel te veel volk. Die dan nog op de klimmen met 4 a 5 man naast elkaar lopen met de mentaliteit van "als wij moeten afstapen moet de rest dat ook maar doen"
ten 3de parcours met enorm hoog road gehalte
ten 4de onmogelijke afspuiting, je moet zeker een uur aanschuiven
Vroeger ging ik in de plaats van deze rit naar Gentbrugge, maar deze is een weekend opgeschoven.
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Misschien is dit een leuk alternatief:
Ergens verzamelen in de buurt waar het niet zo druk is en met een bende
(of anders alleen)een uitgebreide wegrit maken met de mtb in het vlaamse heuvelland?
Eens stoppen onder de weg voor een natje en een droogje!
Geen drukte,geen wachttijden,fietske niet te veel vuil,en zo de koffer in.
Doucheke aan de camping(of sporthal) en den aprés eventueel ook aan de sporthal waar er toch wel een gezellige aprés- drukte is!
Die 6 euro zijn op zich niet teveel,maar als je weet dat er verschillende andere organisaties zijn in de buurt die een veel mooier(meer off-road)parcours aanbieden en dit voor de helft van de prijs nu,dan kan ieder voor zich zijn conclusies daaruit trekken!
Maar ja ,de mensen die persé de kluisbos op hun palmares willen hebben en alleen de mtb in de winterperiode gebruiken,die moeten hier zijn!
t'Is een must voor hun,ook al moeten ze alle steile hellingen te voet naar boven klauteren!
De anderen,die het ganse jaar door off-road rijden weten van beter en komen liever eens op een andere keer,met iets minder drukte en meer mtb-gehalte!
Ik rijd de tt in ieder geval NIET,misschien wel een alternatief?
Ergens verzamelen in de buurt waar het niet zo druk is en met een bende
(of anders alleen)een uitgebreide wegrit maken met de mtb in het vlaamse heuvelland?
Eens stoppen onder de weg voor een natje en een droogje!
Geen drukte,geen wachttijden,fietske niet te veel vuil,en zo de koffer in.
Doucheke aan de camping(of sporthal) en den aprés eventueel ook aan de sporthal waar er toch wel een gezellige aprés- drukte is!
Die 6 euro zijn op zich niet teveel,maar als je weet dat er verschillende andere organisaties zijn in de buurt die een veel mooier(meer off-road)parcours aanbieden en dit voor de helft van de prijs nu,dan kan ieder voor zich zijn conclusies daaruit trekken!
Maar ja ,de mensen die persé de kluisbos op hun palmares willen hebben en alleen de mtb in de winterperiode gebruiken,die moeten hier zijn!
t'Is een must voor hun,ook al moeten ze alle steile hellingen te voet naar boven klauteren!
De anderen,die het ganse jaar door off-road rijden weten van beter en komen liever eens op een andere keer,met iets minder drukte en meer mtb-gehalte!
Ik rijd de tt in ieder geval NIET,misschien wel een alternatief?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik denk dat we wel, uit respect voor de organisatie, hier geen afspraken moeten maken om ergens anders te gaan biken...
Misschien gewoon ergens anders gaan antwoorden en/of een andere topic openen?
Misschien gewoon ergens anders gaan antwoorden en/of een andere topic openen?
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Inderdaad. Hou a.u.b. op met die zever.
Je kent de prijs van de tocht, en je bent ondertussen op de hoogte van de massale opkomst.
Je gaat of je gaat niet.
Je kent de prijs van de tocht, en je bent ondertussen op de hoogte van de massale opkomst.
Je gaat of je gaat niet.
gisteren vanuit Meulebeke vertrokken richting de Kluisberg ... na 40 km in 1 ruk eindelijk de voet bereikt. de klimming was een ferme kuitebijter maar op de top genoten van een tongerlo van't vat!
Daarna terug richting Meulebeke vertrokken ... een helse rit en de laatste loodjes wogen het zwaarst! Jawadde!
besluit: 77 km verwennerij en veel melkzuur in de spieren!
De kluis lag er goed bij. Hopelijk regent het niet teveel zondag dat het zo blijft!
Allé, tammusement é!
Daarna terug richting Meulebeke vertrokken ... een helse rit en de laatste loodjes wogen het zwaarst! Jawadde!
besluit: 77 km verwennerij en veel melkzuur in de spieren!
De kluis lag er goed bij. Hopelijk regent het niet teveel zondag dat het zo blijft!
Allé, tammusement é!
Ieder jaar veel gezaag om de prijs en de massa volk. Ieder jaar opnieuw één vd toppers qua deelnemersaantal.
Waarom zou de organisatie haar prijzen laten dalen?
Als het volk toch in grote mate blijft komen. Ze zouden moeten dom zijn, om hun prijzen plots te verlagen en eventueel nog meer volk te lokken..
Voor mij valt deze toch opnieuw pal in de examens, dus opnieuw niet voor dit jaar.
grtz
Waarom zou de organisatie haar prijzen laten dalen?
Als het volk toch in grote mate blijft komen. Ze zouden moeten dom zijn, om hun prijzen plots te verlagen en eventueel nog meer volk te lokken..
Voor mij valt deze toch opnieuw pal in de examens, dus opnieuw niet voor dit jaar.
grtz