Vraagje Marzocchi Marathon Race

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Thompe
Mountainbiker

Post by Thompe »

Ik ben ook van plan hoor om +/- 2cm ademruimte te geven.

Mijn huidige stuurpen is namelijk gescheurd (Ridley & 4ZA brol) en in afwachting van mogelijks garantie heb ik mijn oude FSA er tussen gestoken en dat scheelde zo veel zodat ik een extra spacer nodig had.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

En toch is mijne race nog altijd niet in orde.

:evil:
DDM
Mountainbiker

Post by DDM »

En al plezier beleeft aan de nieuwe vork ? Persoonlijk vind ik het een prachtvork. En voor de prijs moet je het niet laten, die is die dubbel en dik waard. (als je het kunt betalen)
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Bah ja, zondag al testje gedaan op de weg. Hij doet wat ie moet doen. Ben die echte lockout precies niet meer zo gewoon. Vind 'm op de eerste ongelockte stand ook erg goed (nie veel last van bobbing). Maar 'k vind het nog altijd gek dat 'k 'm moet locken om van stand te veranderen....
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Is dat normaal? #-o Doe ze anders een binnen, dat lijkt me wel onder garantie te vallen als het niet normaal is..
Verder een droomvork (nu ja Marzo he).
DDM
Mountainbiker

Post by DDM »

Staat zo beschreven in de handleiding. Nu, echt storend is dit volgens mij niet echt. Voor een TT (of iets gelijksaardig) kiest je inderdaad de eerste of tweede stand. En dan heb je de lockout funktie als bijkomende optie.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Naar sommige standen kan je wel veranderen zonder te locken. Logisch als je weet hoe het systeem werkt. Moet ne keer zien in welke zin...
trekske8500
Mountainbiker

eenvoudige praktische handleiding, indien mogelijk i/h Ned.

Post by trekske8500 »

Tijdens het grasduinen op de site deze topic ontdekt. Vooraan mijn trek8500 prijkt een witte marathon race. Buiten het gebruik van de 'remote lock', heb ik nog niets gewijzigd sedert de aankoop. Ik heb wel de indruk dat de vering iets soepeler geworden is.
Heeft er iemand een eenvoudige praktische handleiding, kwestie van eens iets te proberen zonder brokken te maken?
Dank u.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

trekske, wa wilde proberen ???? Jumpen, Diven of 'm opengooien ?

Ik heb hier nog een dubbele handleiding (die ge ook kunt downloaden) op de site van marzocchi...
trekske8500
Mountainbiker

Post by trekske8500 »

pvandebe wrote:trekske, wa wilde proberen ???? Jumpen, Diven of 'm opengooien ?

Ik heb hier nog een dubbele handleiding (die ge ook kunt downloaden) op de site van marzocchi...
Ja ik bezit ook een boekje in het Engels/Frans/Duits/Spaans, doch een eenvoudige tekst, wat gebeurt als je onderaan /bovenaan bij pompt, als je aan die vijs onderaan gaat draaien, dat zoek ik. Ik ben nl. nog maar twee jaar aan het biken met een mtb, wekelijks een toertocht.
Jumpen, diven, opengooien, ik denk niet dat dit aan mijn leeftijd besteed is. Ik ben wel zeer geïnteresseerd en gefascineerd in jullie sleutelwerk.
Post Reply