14/01/07 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

junior72 wrote:
Gf biker wrote:
rallymaster wrote: raar ook wist die te vertellen dat ze het niet te zwaar willen maken anders krijgen ze klachten van bikers :-? Wie gaat nu klagen als een rit te zwaar is :-?

Dat heb je met de tochten van VFT, deze organitatie werkt vooral samen met de wielertoeristen sector. Daarin zitten nogal wa bikers op leeftijd die in de winter ook eens het bos willen intrekken en het liever niet fisiek zwaar te verduren hebben. :wink:
Wij zitten ook bij deze organisatie maar zijn echte mtb-club .
Wij proberen onze tt zo zwaar mogelijk te maken maar dat lukt nie altijd .
Kom maar eens naar onze tt op 28/01 :wink:

Vandaag ook geweest hier en moet zeggen dat we de mooiste stukjes in het eerste gedeelte zaten maar in het tweede gedeelte zaten ook zware en vooral zuigende stukken in .
Met het weer hadden we superchance .
Vandaag ook een strijd aangegaan met Madskatingcow en heb die op het laatste nippertje gewonnen .
Volgend jaar zien ze ons hier terug .
waar en wanneer is die, heb dat weekend juist weer vrij
jakke2k
Mountainbiker

Post by jakke2k »

Wij hebben ook de 30km afgehaspeld. Na 4km mijn bikemaat uitgeschoven op een natte wortel, er ff bij gaan liggen maar zonder erg.
Prachtig van de organisatie dat ze een briefje hebben klaarliggen met een noodnummer op! Dit heb ik nog niet vaak gezien, proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>

De klimmetjes waren gezellig, pittig voor een platlander als ik. Dat maakte wel dat ik wat last begon te krijgen van krampen in de kuiten, na de 2 klimmetjes. Teveel op kracht en te weinig op souplesse naar boven vermoed ik. Beetje klimtraining is wel op zijn plaats voor mij.

Parcours lag er redelijk droog bij, met op plaatsen wat zuigmodder, maar al bij al viel het nog héél goed mee.

Bij deze is mijn vermoeden ook bevestigd, Tessenderlo is een hele mooie bike-omgeving. Daar gaan ze mij nog terug zien.

Aan de afspuitstand was het wel geweldig druk toen wij daar ankwamen. We hebben de fietsen dan maar zo ingeladen en thuis een douche genomen. Rare manier van bevoorraden ook wel, de wafel bij de start al meekrijgen. Maar uiteindelijk, netjes in orde allemaal!
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

madskatingcow wrote:
junior72 wrote:Vandaag ook een strijd aangegaan met Madskatingcow en heb die op het laatste nippertje gewonnen.
'T was 80 meter :wink: Toch vragen we ons nogsteeds af van waar je plots zo kon opduiken vermits we je al geruime tijd achtergelaten hadden en er toch stevig tegenaan zijn blijven gaan (vraag maar aan je maat die we nog gepasseerd zijn =P~) :drunk: Op jullie TT zullen we er normaal zeker zijn :lol:

In elk geval : de rit was de moeite, staat met stip genoteerd voor volgend jaar =D>
Ik heb jullie altijd in het zicht gehad en op modderige stroken kwam ik steeds wat korter bij u .
Toen ik Kris ( mijn schoonbroer ) zag , gaf dit mij plots ne extra boost en ben ik in één ruk naar jullie toe gereden om dan ook jou achter te laten .
Uwe maat is samen met mij naar de finish gereden .
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Kom maar eens naar onze tt op 28/01 :wink:

waar en wanneer is die, heb dat weekend juist weer vrij
Op zondag 28 januari in Paal-Beringen
rallymaster
Mountainbiker

Post by rallymaster »

[quote="jakke2k"]
Prachtig van de organisatie dat ze een briefje hebben klaarliggen met een noodnummer op! Dit heb ik nog niet vaak gezien, proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>

quote]

:evil: Tja als ge dan dat nr beld en er niemand opneemt zijt ge daar niet veel mee he :evil:
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

Eerste rit in Tessenderloo, pluspunten waren de geweldige opkomst en het prachtweer. Minpunten vond ik het parcour, vond het in vergelijking met andere TT's in het Limburgse maar magertjes en touristisch. Hoop dat er de 28ste meer uitdagingen zijn [-o<
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

S-dude wrote:Eerste rit in Tessenderloo, pluspunten waren de geweldige opkomst en het prachtweer. Minpunten vond ik het parcour, vond het in vergelijking met andere TT's in het Limburgse maar magertjes en touristisch. Hoop dat er de 28ste meer uitdagingen zijn [-o<
Dat hebben wij hier in het Limburgse te danken aan de groenen .
Post Reply