Ik vond de organisatie dik in orde.
Het parcours vond ik iets minder,
maar da's persoonlijk natuurlijk.
Ik hou niet zo van dat weide ploeteren.
Als ik één tip mag geven voor volgend jaar; iets meer pijlen hangen.
Eentje voor de bocht, eentje in de bocht en eentje na de bocht.
We hebben een paar keer moeten zoeken.
Zeker bij zo'n vlakke parcours gaat het vaak heel snel, en dan is een pijl missen vrij makkelijk.
Het viel mij idd ook op dat er heel wat 'nieuwelingen' bij waren.
14-1-07 Herenthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
14-1-07 Herenthout
Bedankt voor jullie reacties
De bikewash zullen we zeker proberen te verbeteren, we hadden nu al 3 reinigers voorzien, die door onze mensen werden bediend. Voor volgend jaar hebben we zelf ook al gedacht aan 4 hogedrukreinigers naargelang de weersomstandigheden.
Voor Bouwel bergen is het helaas niet toegestaan om meer te gebruiken. Enkel dit stukje "Flierenberg" is toegankelijk voor MTB-ers.
Naar volgend jaar toe zullen we rekening houden met julie informatie en aan de bepijling zullen we zeker werken.
Tot volgend jaar of tot op één van de volgende tochten in de buurt ...
De bikewash zullen we zeker proberen te verbeteren, we hadden nu al 3 reinigers voorzien, die door onze mensen werden bediend. Voor volgend jaar hebben we zelf ook al gedacht aan 4 hogedrukreinigers naargelang de weersomstandigheden.
Voor Bouwel bergen is het helaas niet toegestaan om meer te gebruiken. Enkel dit stukje "Flierenberg" is toegankelijk voor MTB-ers.
Naar volgend jaar toe zullen we rekening houden met julie informatie en aan de bepijling zullen we zeker werken.
Tot volgend jaar of tot op één van de volgende tochten in de buurt ...
- stefoncube
- Mountainbiker
Post by stefoncube »
Wat bepijling betreft, ik vond dat dik in orde. Splitsingen duidelijk aangegeven, na elke splitsing nog 'ns duidelijk vermelding van de route waar je op zit.
HansV,
Dat is eigenlijk vrij simpel, na het afsluiten van de inschrijving worden de tombolaprijzen verloot onder de deelnemers. Bij het inschrijven moet je een strookje invullen met al je gegevens en dit dan deponneren in de voorziene doos. En dan wordt er een lijst uitgehangen met de gelukkigen en kunnen de prijzen afgehaald worden. Meer moet dat niet zijn.
Dat is eigenlijk vrij simpel, na het afsluiten van de inschrijving worden de tombolaprijzen verloot onder de deelnemers. Bij het inschrijven moet je een strookje invullen met al je gegevens en dit dan deponneren in de voorziene doos. En dan wordt er een lijst uitgehangen met de gelukkigen en kunnen de prijzen afgehaald worden. Meer moet dat niet zijn.
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
blazer wrote:oei ik kom meestal niet terug in de kantine
ik dacht dat je daar van verwittigt werd
moet ik in de toekomst iets aan veranderen
simpel....gewoon eentje gaan drinken achteraf...