Schwinn MESA GS
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Joriss
- Mountainbiker
je ketting is veel te lang!
je moet er zeker 2 schakels tussenuit halen. (en dat levert nog eens wat grammen winst op)
Lengte van ketting= rond het kleine blad leggen van het crankstel, achteraan rond het kleinste tandwiel, ketting zodanig houden dat er een goeie centimeter ruimte is tussen ketting en het bovenste derailleurwieltje, de ketting op deze plaats aan elkaar zetten...
succes!
Lengte van ketting= rond het kleine blad leggen van het crankstel, achteraan rond het kleinste tandwiel, ketting zodanig houden dat er een goeie centimeter ruimte is tussen ketting en het bovenste derailleurwieltje, de ketting op deze plaats aan elkaar zetten...
succes!
- Joriss
- Mountainbiker
nu nog XTR crankje.... kan je reeds hebben voor 200 euro, weegt 700 gr tegenover de +900gr van je LX crank. Denk daar eens over na voordat je Ti bolts in je huidige crank gaat steken... lijkt me vrij nutteloos en gek! :) Maar als je echt grammen wil pitsen... maak dan elke kabel 2cm korter 
Nog een tipje: een cassette van Dura Ace, rijdt veel sneller als een mtb cassette (overal behalve ardennen), en scheelt nog eens 100gr...
Volgens mij zijn dit de dingen waarmee je budgetair gezien toch een heel pak kunt upgraden!
grz
Joris
Nog een tipje: een cassette van Dura Ace, rijdt veel sneller als een mtb cassette (overal behalve ardennen), en scheelt nog eens 100gr...
Volgens mij zijn dit de dingen waarmee je budgetair gezien toch een heel pak kunt upgraden!
grz
Joris