14-1-07 Herenthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- biker charly
- Mountainbiker
Post by biker charly »
deze voormiddag huirtuit gereden, slijk, dat wel maar voor de rest was het goed op enkele cylo-crossers na! het maakt onze hobby kapot dat enkelingen van deze categorie, want we mogen ze niet allemaal over dezelfde kam scheren, zéér weinig respect tonen voor een tragere deelnemer en om toch maar geen tienden van hun gemiddelde te verliezen andere bikers met hun dwaze toeren in gevaar brengen! Ik vind het persoonlijk prachtig wanneer ik een vader of moeder met hun zoontje of dochtertje over de bos- en veldwegen zie fietsen, of een beginnende biker, die het wat moeilijk heeft op de glibberige paadjes, toch de prestatie levert om zijn tocht tot een goed einde te brengen! hinder deze mensen dan toch niet want meestal kan je een minuutje later zonder wrevel op te wekken voorbij. aan die twee crossers , die mij uitgescholden hebben nadat ik mij een beetje breder had gezet om een tragere biker een beetje op zijn gemak tussen twee weideafsluitingen te laten rijden, 't was graag gedaan!!!!
14-1-07 Herenthout
Herenthout dankt alle deelnemers aan onze tocht. Wij waren dik tevreden, ik hoop van jullie hetzelfde. Vermits het onze eerste organisatie was, hadden wij graag jullie meningen gehad. Wat moet er nog verbeterd worden voor volgend jaar? Laat jullie gedachten maar afkomen op ons zodat we hier rekening mee kunnen houden. Nog een keer bedankt aan iedereen.
- biker charly
- Mountainbiker
Re: 14-1-07 Herenthout
Post by biker charly »
misschien de week voordien droog weer bestellen! voor de rest was 't voor mij dik in orde, 'k heb weeral wat paadjes ontdekt waar ik nog niet geweest was, proficiat met uw eersteling!!hel wrote:Herenthout dankt alle deelnemers aan onze tocht. Wij waren dik tevreden, ik hoop van jullie hetzelfde. Vermits het onze eerste organisatie was, hadden wij graag jullie meningen gehad. Wat moet er nog verbeterd worden voor volgend jaar? Laat jullie gedachten maar afkomen op ons zodat we hier rekening mee kunnen houden. Nog een keer bedankt aan iedereen.
-
bartjebike
- Mountainbiker
Post by bartjebike »
Hoi Beste bikers,
Deze morgend in de vroege uurtjes gestart in herenthout. Als dit jullie eerste keer was kan ik jullie enkel maar proficiat wensen. Alles was dik in orde. goede opvang s'morgens, goede bevoorrading, prachtige service aan de bikewash (alhoewel de elektriciteit niet bestand was tegen het grote kuiswerk) en een zeer degelijk parkoer. volgend jaar be ik zeker weer van de partij. :wink:
Deze morgend in de vroege uurtjes gestart in herenthout. Als dit jullie eerste keer was kan ik jullie enkel maar proficiat wensen. Alles was dik in orde. goede opvang s'morgens, goede bevoorrading, prachtige service aan de bikewash (alhoewel de elektriciteit niet bestand was tegen het grote kuiswerk) en een zeer degelijk parkoer. volgend jaar be ik zeker weer van de partij. :wink:
-
IceCube
- Mountainbiker
- Location: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR
Beste clubbers,
't was nen toffen toer, vol afwisseling, een goeie mix van bos, slijk, verhard, technische stukskes, en ongeveer evenveel naar links als naar rechts
. En inderdaad ook een aantal kinderen gezien, met mama of papa erachter. Respect voor die gastjes ! Mountainbiken kan gerust een familiesport zijn. Ook de bevoorrading was dik in orde, meer moet dat zeker niet zijn.
Aan de bikewash misschien een spuitje meer voorzien.
Dik in orde, doe zo voort, ik kom volgende keer terug
't was nen toffen toer, vol afwisseling, een goeie mix van bos, slijk, verhard, technische stukskes, en ongeveer evenveel naar links als naar rechts
Aan de bikewash misschien een spuitje meer voorzien.
Dik in orde, doe zo voort, ik kom volgende keer terug
- stefoncube
- Mountainbiker
Post by stefoncube »
Alhoewel het hun eerste keer was, hebben ze in Herenthout een fantastische tt op poten gezet. Elk stukske hebben ze optimaal benut.
Ikzelf grellig onderuit gegaan met een zere elleboog tot gevolg maar de verzorging van de jongedame van het Rode Kruis heeft veel goedgemaakt.
Ik ben er volgend jaar alleszins weer bij!
Ikzelf grellig onderuit gegaan met een zere elleboog tot gevolg maar de verzorging van de jongedame van het Rode Kruis heeft veel goedgemaakt.
- modderduivel
- Mountainbiker
Post by modderduivel »
proficiat manne,
prima tochtje, schonen toer waar beetje vanalles inzat.
alleen inderdaad de afspuitstand kan mischien wa beter.
tot volgend jaar.
prima tochtje, schonen toer waar beetje vanalles inzat.
alleen inderdaad de afspuitstand kan mischien wa beter.
tot volgend jaar.