13/01/07 VARSENARE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ervine wrote:veeteetje eeen goede raad, je moet eens meedoen aan een wedstrijd [-o<
ben benieuwd wat je dan nog te zeggen hebt :oops:
nag veel fietspjezier =D>
Ik denk dat jij veeteeteetje niet goed kent #-o :roll:
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Ervine wrote:veeteetje eeen goede raad, je moet eens meedoen aan een wedstrijd [-o<
Iedereen rijdt toch zo rap hij wil. Als je maar respect hebt voor je collega-MTB'rs! Het ene lichaam kan trouwens fysisch wat meer aan dan een ander lichaam :lol: .
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

kenny wrote:
Ik denk het ook want wie vttje kent weet dat hij leeft voor de mountainbikesport en respect heeft voor zijn medebikers was iedereen maar zo :wink:
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

kommil foo wrote:
kenny wrote:
Ik denk het ook want wie vttje kent weet dat hij leeft voor de mountainbikesport en respect heeft voor zijn medebikers was iedereen maar zo :wink:
Mijn gedacht :-D =D> =D> =D>
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

Ook een goeie raad voor u Ervine leer eerst veeteeteetje eens kennen en oordeel dan voor je zulke dingen hier op plaatst,gewoon eens doen en dan oordelen :oops: :oops: :oops: Het moest me toch even van het hart sorry daarvoor :drunk: :drunk:
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

kommil foo wrote:Nogmaals bedankt aan filiberke om met mij samen te rijden =D> =D> =D>
Tot volgende week kommil
Graag gedaan het is leuker met 2 dan alleen zulle :bounce: :bounce:
Steven H
Mountainbiker

Post by Steven H »

Ik heb op zaterdag ook dezen TT gedaan en redelijk op 't gemakske gereden aangezien ik van Mariakerke kwam met de bike en nog terug moest met de diezelfde bike :-? .

Het parkoers was idd minder dan vorige week met de TT van Snellegem.
De douches en afspuitstand in Varsenare waren wel ettelijke malen beter dan die van Snellegem.

De bevoorradingen : geen idee, ik heb ze links laten liggen aangezien ik probeer mezelf te trainen om zelf op voldoende drank en voeding te letten voor de grotere marathons en een goed ritme te ontwikkelen om geen suiker-dip tegen te komen.

Het parkoers was iets beter bereidbaar dan 1 week geleden over dezelfde stukken, maar er was idd die 1 grote plas... Nu na het lezen van de 1ste boek van Meirhaege herinner ik me dat je beter door de plassen kan rijden dan er langs (en ik moet zeggen hij heeft gelijk...) omdat het daar vlotter rijd en je er meer grip hebt dan langs de plassen. Gelukkig had ik bij die 1ne plas voldoende snelheid om er door te geraken, was wel dieper dan ik had verwacht.

Voor de rest alles goed verlopen behalve 1 uitschuiver bij het indraaien voor het stukske rond de vijver. Iets te snel rijden, een vochtige baan en dan agressief insturen zijn dus uiteraard geen goede combinatie. :oops:

Ik heb er een goede training van gemaakt na een goede trainingsweek. Zondag was het de beurt aan de TT van Kemmel, verslagsken van die tocht in de Kemmel topic...
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Gisteren ook in Varsenare gereden ( gestart iets na 14.00U ) en heb er ook dubbele gevoelens bij :oops:
Inschrijving, douches en bepijling OK,
Parcours : wat veel road, en op 2 plaatsen ambras meegemaakt met ( al dat niet vermeende ) privé-eigenaars die van hun kl**** maakten dat ze NIET de toestemming hadden gegeven om daar door te rijden en dus leuk de pijlkes aan het afnemen waren :evil: [-X , oa ook aan zerkegem vispoel ??? #-o
Ook de 3€ voor de Leffe was overdreven !!! Niewaar VTTtje??? :drunk:

Allee,

Tot zondag in Wevelgem :wink:

@ Geertje : nu weet ik ook wie da ge zijt zulle, zeker goe gelachen zaterdagmorgen ????

Groeten,
Casper :lol:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

casper wrote:
@ Geertje : nu weet ik ook wie da ge zijt zulle, zeker goe gelachen zaterdagmorgen ????
Ge moogt gerust zijn da'k goe gelachen heb. :wink:
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

Dit keer in de late namiddag (13u45) gestart. Nog opvallend veel inschrijvingen op dat tijdstip... en ik die dacht er alleen te moeten vertrekken.
De tocht zelf vond ik een echte meevaller =D> , dankzij de regenbuien van de laatste dagen was het op bepaalde plaatsen spektakel alom.
Vnl strook 9 was een echte kuitenbijter.
Niets van die ambras gemerkt, de pijlkes waren nog talrijk aanwezig.
Volgend jaar kom ik zeker terug.
Post Reply