Hallo,
Heeft er iemand wat meer info over deze toertocht? Of eventuele ervaringen...
Bedankt.
Kristof
14/01/2007 Moorslede
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik ben een van de organisatoren en hoop een antwoord te geven op uw vraag. Het is de eerste maal dat wij zelf een mtb tocht inrichten. Onze tocht is gebasseerd op de heuvelrugroute die Moorslede , Oostnieuwkerke, Westorzebeke Staden en Houthulst aandoet. Het parcoursq heeft misschien niet het meest aantal stroken onverhard , maar in combinatie met enkel kleine hellingen word het toch een redelijk zware tocht Ook het huidige regenweer maakt de tocht lastiger. De kleine tocht is bijgesteld op 30 km. , de grote op 50 km. Op de grote zijn er 2 bevoorradingen.
IK denk da dit misschien wel nen goede niet al te zware tt zal zijn voor diegene die den zaterdag hun goe hebben uitgeleefd in kemmel.Mij moogt ge zeker opschrijven.
Ik hoop alleen dat ge alles organisatorisch goed onder kontrole hebt(bepijling ,afspuiting,douches,bevoorading,........aprés,enz.) aangezien het jullie eerste tt is.
kwestie van een beetje te kunnen stoefen op t'forum achteraf en met een tevreden gevoel naar huis te trekken.
Tot zondag.
Ik hoop alleen dat ge alles organisatorisch goed onder kontrole hebt(bepijling ,afspuiting,douches,bevoorading,........aprés,enz.) aangezien het jullie eerste tt is.
kwestie van een beetje te kunnen stoefen op t'forum achteraf en met een tevreden gevoel naar huis te trekken.
Tot zondag.
Heb de laatste 3 weken niet kunnen biken wegens een spierontsteking in knie en enkel (overbelasting door teveel kms in eens te gaan lopen).
Vanmorgen voor het eerste weer op de fiest gezeten voor een 30-tal km en het ging heel goed.
Kemmel zie ik nog niet zitten, wegens te lang stilgelegen maar Moorslede zie ik wel zitten.
Tot morgen dus.
Vanmorgen voor het eerste weer op de fiest gezeten voor een 30-tal km en het ging heel goed.
Kemmel zie ik nog niet zitten, wegens te lang stilgelegen maar Moorslede zie ik wel zitten.
Tot morgen dus.
na ettelijke maanden van blessureleed en andere problemen zal dit m'n eerste tocht worden sinds lang, het zal deugd doen om weer eens op die fiets te kunnen zitten en een echte tocht te doen, ik hoop om relatief pijnloos te kunnen rijden - hoewel de pijn er zeker zal zijn, dit moet de start worden van een nieuwe periode
wou ik toch even kwijt - tot dan
wou ik toch even kwijt - tot dan