13/01/2007 Mol-Heidehuizen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ief
Mountainbiker

13/01/2007 Mol-Heidehuizen

Post by Ief »

wie kan ons hier wat meer over vertellen.
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Dat zijn hier altijd heel schone tochten.
Veel bos en singletracks. Afhankelijk van waar ze naar toe rijden zitten der wa meer of minder bergskes in. Door het groot aantal tt's in Mol zullen vele paadjes bekend voorkomen (als je hier al es gereden hebt) maar ze proberen toch telkens het beste uit het aanbod te halen hoor.

Wsl zal ik hier ook kome rijde. Eerste off road tocht vant jaar voor mij.

Grtz
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Kom hier ook met het vrouwke. Schoon toerke :-)
Oppassen voor nagels in de wortels :evil: .Heb in die buurt al twee keer prijs gehad. Maar we geven de moed niet op, niet toegeven aan die kerels.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Het zal daar begot morgen vettig zijn onderweg , na het weer van de vorige dagen !!
Voor het materiaal zal het zwaar worden !!! :evil: :evil: :evil:
CyclingDream
Mountainbiker

Mol - Heidehuizen

Post by CyclingDream »

Ik gisteren een gedeelte van het parcours (Hulsen - Netedijk) gaan verkennen en,

- Hoe vettiger hoe prettiger :oops:

Om een idee te krijgen doorheen welke prachtige streek men fietst, kan men eens een kijkje nemen op de Website > www.gpscyclingtour.be

Hier kan men de Kattenroute (MTB) bekijken, die doorheen de zelfde streek loopt als de toertocht van Mol - Heidehuizen, in Google Earth en Google Maps...
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Just trug van deze tocht se.

Met Luc (hier gekend als Supernaut) al vrij vroeg vertrokke voor de 43km.
En het was me het tochtje wel :P De regen had goed zijn best gedaan om de singletracks om te toveren tot modderige paadjes maar door het vroege uur was er nog niet veel volk gepasseerd zodat het nog goed mee viel.

Na de 43, welke een zeer prachtige rit was, zijn we nog es vertrokke voor de kleine toer maar de conditie ging daar niet mee akkoord.
Gevolg: hier en daar binnendoor gereden en aan de bevoorrading op automatische piloot over den asfalt naar huis getuft.
Er is duidelijk nog heel wat werk ad winkel.

Deze bevoorrading was goed voorzien van soep (heel goei trouwes ;)), sportdrank en wafels -> dik in orde dus.

Bepijling kon beter maar we zijn toch nie verlore gerede dus het kon nog slechter :P

Samengevat was het een mooie tocht die als training best te pruimen was =D> =D>

Grtz
peter is de man !
Mountainbiker

Post by peter is de man ! »

heb de 23 km gedaan als mijn eerste tt, bewegwijzering was dik in orde, geen enkele keer moeten twijfelen, douches ook +. Volgende keer gaan ik toch voor meer km's

eerste TT was zeer positief !
groeten
Meekie
Mountainbiker

mooie tocht

Post by Meekie »

Leuke tocht, 43 km gedaan. Leek wel of het met de GPS was uitgemeten.
:-)
Goede bewegwijzering, leuke stukken met de streek rond de Lissenvijver
als toppunt....

Volgende keer weer....
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

yep, was inderdaat de moeite. heb ook de lange rit gedaan en heb mij geen enkel moment verveeld. was goed en Technisch =D>
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Samen met het vrouwke de 43km gedaan, toch wel vrij schoon toerke gereden. Vlakke stukken afgewisseld met zeer mooie single-tracks.
Door het late vertrekuur hadden we niet al te veel modder, en: GEEN nagels ook niemand tegen gekomen met een lekke band. Na afloop nog een paar Westmalles genuttigd :drunk: .
Ook nog even met iemand van de organisatie gesproken en de man vertelde dat ze wat problemen hadden gehad in verband met de aanvraag van het parkoer.
Het zou wel eens kunnen dat we in deze streek veel van die mooie paadjes niet meer mogen betreden met de MTB!! Zeer spijtig!
Er zou zo'n 900 man (en vrouwen) geweest zijn wat toch wel mooi is voor een modderige zaterdag.
Post Reply