21/01/2007 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
- lok 36000
- Mountainbiker
Deze Kluisberg TT al enkele jaren van mijnen persoonlijken kalender gezwierd en hij zal er niet meer opkomen ook vrees ik. Voor minder geld rijdt je veel mooiere TT's daar in de regio (organisatie van bv:Tower Bikers en van On 2 Wheels mannen) met vooral veel meer off-road. De meeste mooie off-road stukjes daar zijn trouwens bijna onberijdbaar door de massa's bikers. Een maand later organiseren en al die wielrenners en only winterbikers zijn er vantussen en hij wordt terug doenbaar maar dan komen er waarschijnlijk te weinig Euro's in de kas zeker.
Mijn conclusie: mooie streek maar verkeerde toertocht dus ik zoek een ander alternatief.
Mijn conclusie: mooie streek maar verkeerde toertocht dus ik zoek een ander alternatief.
-
triple XXXL
- Mountainbiker
Post by triple XXXL »
Weinig offroad
Dure inschrijving
teveel volk (vorig jaar meer dan 10 minuten aan de trappen voet kluis )
Dure inschrijving
teveel volk (vorig jaar meer dan 10 minuten aan de trappen voet kluis )
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Ieder zijn mening maar ik sluit me wel aan bij de jouwe...Waarschijnlijk gaat het richting Tervuren worden waar ook veel bos wordt voorgeschoteld en ietske minder druk...lok 36000 wrote:Deze Kluisberg TT al enkele jaren van mijnen persoonlijken kalender gezwierd en hij zal er niet meer opkomen ook vrees ik. Voor minder geld rijdt je veel mooiere TT's daar in de regio (organisatie van bv:Tower Bikers en van On 2 Wheels mannen) met vooral veel meer off-road. De meeste mooie off-road stukjes daar zijn trouwens bijna onberijdbaar door de massa's bikers. Een maand later organiseren en al die wielrenners en only winterbikers zijn er vantussen en hij wordt terug doenbaar maar dan komen er waarschijnlijk te weinig Euro's in de kas zeker.
- Action-Man
- Mountainbiker
Post by Action-Man »
vorig jaar daar ook gereden en tegengevallen .veel te veel volk en veel te voet moeten gaan door de drukkte.maar ja wat doe je er aan iedereen wil daar zijn,vooral de bikers die er nog nooit gereden hebben.ook veel walen aanwezig.ik denk dat ik die dag daar op de weg ga rijden .klopt het dat daar de eddy merckxs route op de weg is en dat dit ook de moeite is om te rijden?.en hoelang is die?