6 uren wedstrijd in Halle Zoersel
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Guest
Post by Guest »
Ik was van plan de 6u solo mee te doen maar na verkenning van het parcours vandaag vergeet ik dit maar. 25 a 30 % van het parcours is een grote modderbrij met plassen van 25 cm deels kapotgetrappeld door paarden. Het was al een prestatie om er met daglicht door te rijden maar wat dat in het donker gaat geven nadat er al honderden wielen zijn doorgegaan weet ik niet. De rest is goed berijdbaar met aan de start en aankomstzone een kleine kilometer verhard.
- Mondeoracing
- Mountainbiker
Post by Mondeoracing »
De peltercrossers zijn ook ingeschreven met 2 ploegen
We zullen er daar is een lap op geven
We zullen er daar is een lap op geven
-
jan vb
- Mountainbiker
- Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
6 uren wedstrijd in Halle Zoersel
ha beste bikers
sorry voor de late reactie maar heb het redelijk druk (vrouw hoogzwanger)
ja er is parking
vlak bij de start is er een verwarmde turnzaal die we gebruiken als kleedkamer enz er zijn douches in de sportzaal
er is aan de wisselzone ook bevoorading(wcup of squeezy en eten weet nog niet)
verwarmde tent
er kan door eventuele supporters aan drankmisbruik gedaan worden..
ik heb nu vandaag 34 inschrijvingen ik dacht 6 solo's
er is een afgebakende zone waar je materiaal en teamfietsen kan plaatsen als je dat wil
er wordt gereden met transponders (tijdreg) die moeten wel telkens gewisseld worden.
het is waar het sukses van het evenement is weersafhankelijk maar ik heb in den tijd in bvb Leopoldsburg een jaar regen een keer -15 ne keer zon gehad..
het parcours ligt er nu redelijk vettig bij ik denk dat dat aan het weer van de laatste dagen ligt..?
in principe is er altijd een paadje of weggetje naast "de diepe plas" waar ik zelf ook niet graag doorrij wees gerust.
we zitten daar nu éénmaal een beetje beperkt kwa mogelijkheden
volgend jaar een groter parcours dat staat al vast. Dit jaar gemeentelijk niet haalbaar wegens te laat ( je mag niet onderschatten wat daar aan vooraf gaat)
het is onze eerste keer ik hoop dat alles goed verloopt maar beetje begrip kan wonderen doen.
Ge moet blij zijn mannen dat er mensen zijn die iets willen organiseren anders is er niks te doen.
sorry voor de late reactie maar heb het redelijk druk (vrouw hoogzwanger)
ja er is parking
vlak bij de start is er een verwarmde turnzaal die we gebruiken als kleedkamer enz er zijn douches in de sportzaal
er is aan de wisselzone ook bevoorading(wcup of squeezy en eten weet nog niet)
verwarmde tent
er kan door eventuele supporters aan drankmisbruik gedaan worden..
ik heb nu vandaag 34 inschrijvingen ik dacht 6 solo's
er is een afgebakende zone waar je materiaal en teamfietsen kan plaatsen als je dat wil
er wordt gereden met transponders (tijdreg) die moeten wel telkens gewisseld worden.
het is waar het sukses van het evenement is weersafhankelijk maar ik heb in den tijd in bvb Leopoldsburg een jaar regen een keer -15 ne keer zon gehad..
het parcours ligt er nu redelijk vettig bij ik denk dat dat aan het weer van de laatste dagen ligt..?
in principe is er altijd een paadje of weggetje naast "de diepe plas" waar ik zelf ook niet graag doorrij wees gerust.
we zitten daar nu éénmaal een beetje beperkt kwa mogelijkheden
volgend jaar een groter parcours dat staat al vast. Dit jaar gemeentelijk niet haalbaar wegens te laat ( je mag niet onderschatten wat daar aan vooraf gaat)
het is onze eerste keer ik hoop dat alles goed verloopt maar beetje begrip kan wonderen doen.
Ge moet blij zijn mannen dat er mensen zijn die iets willen organiseren anders is er niks te doen.