Misschien is het toch beter om voor de 35 km te kiezen. Door de vele klimmetjes ligt de lastigheidsgraad van deze TT toch een stuk hoger dan van een doorsnee TT. Bovendien zullen sommige stukken er vrij vettig bij liggen. Zo heb ik vorig jaar toch een keer mijn fiets op de schouder moeten nemen omdat er zodanig veel slijk tussen het kader en de banden zat dat de wielen niet meer konden draaien.Jerome wrote:Is deze toertocht een beetje te doen voor een beginner die pas gestart is met MTB-en eind oktober ?
Ik rij wel al iedere zondag de grote toer ttz die van 45 km, ben wel gewoon van te fietsen, maar dergelijke toertochten zijn toch niet zoals op de baan fietsen.
13-14/01/07 KEMMEL
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
JustForFun
- Mountainbiker
Post by JustForFun »
Last edited by JustForFun on Fri 12 Jan 2007 11:31, edited 3 times in total.
kheb deze week nog effkes getwijfel of dak wel naar Kemmel zou afzakken, mo de aantrekkingskracht is te groot
Den Zaterdag start ik rond 8u30 voor de 55 km.
kmoe zorgen dak zeker om 12u terug ben
want kmoe met m'n wederhelft steentjes gaan kiezen
en kmoe al om 2u in Kortrijk zijn
Da zal dus vlammen worden met den velo en met de camionette
Den Zaterdag start ik rond 8u30 voor de 55 km.
kmoe zorgen dak zeker om 12u terug ben
en kmoe al om 2u in Kortrijk zijn
Da zal dus vlammen worden met den velo en met de camionette
-
defendercrazy
- Mountainbiker
tis surtoe jammre van diene plattn band,jdline wrote:kzal er niet bij zijn (kdenk toch van nie)
kheb blok en tga nie vooruit en kheb platteband (en nie veel zin om hem te herstellen :) )
succes voor de anderen
moar anders zoe je der wel deugd van ein van ne kje up joene velo te springn
kej die spreuke nie dé ? :
'mens sana in corpore sano'
'k weete wel nie of dat gelegans djuste is geschrevn moa ne kje butn komn binst den blok kan zekers gien kwoad
beste student tut zundoage misschiens, en léért moa vele en goed
de zoate