Vandaag kreeg ik dit antwoord
Uw Canyon fiets/frame staat verzendklaar!
Als bijlage doe ik U de factuur toekomen. Na binnenkomst van Uw betaling
in Duitsland, zal de fiets/het frame aan U verstuurd worden.
Wilt U zo vriendelijk zijn om bij de betaling Uw klant- en ordernummer te
vermelden? (Kundennummer en Auftragsnummer).
U kunt de betaling via de Bank (Sparkasse Koblenz) of via de Postbank (Postbank Köln)
laten plaatsvinden.
Bij eventuele vragen kunt U altijd kontakt met ons opnemen.
benelux@canyon.com of telefonisch 0031 45 5412017.
Alvast veel fietsplezier!
Groetjes,
Peter
Canyon Benelux
Canyon 2007
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Ik denk wel dat ik eerst een keer ga bellen voor ik betaal. Er staat namelijk niet duidelijk in of hij al voorgemonteerd zal zijn of niet.
Daarbij is alles wat ik opgestuurd kreeg in het duits en vermits mijn duits niet zo best is kunnen ze mij alles wijs maken.
Iemand nog zo'n brief gekregen want hij was normaal maar klaar eind januari
Daarbij is alles wat ik opgestuurd kreeg in het duits en vermits mijn duits niet zo best is kunnen ze mij alles wijs maken.
-
zombie
- Mountainbiker
ik heb ook ooit een frame besteld bij Canyon..alles is daar netjes geregeld en de vork/kopserie/stuurpen/zadelpenklem/derailleurklem waren netjes ingevet en gemonteerd...weet niet meer of je ook per VISA/EUROCARD kunt betalen...doe ik altijd als de mogelijkheid er is..dit is iets veiliger tov van je leverancier omdat je bij Visa de betaling kan laten blokkeren....lathy wrote:Ik denk wel dat ik eerst een keer ga bellen voor ik betaal. Er staat namelijk niet duidelijk in of hij al voorgemonteerd zal zijn of niet.
gr
zombie
Ik heb vandaag ook de bevestiging gekregen dat de fiets klaar staat.
Was dus maar voorzien voor week 3, en staat nu al klaar! Besteld op 6 december.
Ik ga morgen contact opnemen betreffende de betaling. Hoop hem nog als nieuwjaarsgeschenk te ontvangen
@lathy: Bij uw mail die je ontvangen hebt van Canyon is er een rekening als bijvoegsel meegestuurd. Daarin staat volgende zin "Ihr CANYON-Rad wurde montiert von Christoph Theisen." => Maw fiets zal dus wel gemonteerd zijn.
Groeten,
Satellite
Was dus maar voorzien voor week 3, en staat nu al klaar! Besteld op 6 december.
Ik ga morgen contact opnemen betreffende de betaling. Hoop hem nog als nieuwjaarsgeschenk te ontvangen
@lathy: Bij uw mail die je ontvangen hebt van Canyon is er een rekening als bijvoegsel meegestuurd. Daarin staat volgende zin "Ihr CANYON-Rad wurde montiert von Christoph Theisen." => Maw fiets zal dus wel gemonteerd zijn.
Groeten,
Satellite
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 33&start=0
Je kan betalen via Visa. Ik heb de nummer telefonisch doorgegeven want ik had eerst aangegeven dat ik via overschrijving zou betalen. Uiteindelijk duurt dit een kleine week en heb ik voor Visa gekozen.
Zet 'm in de showroom! Veel plezier!
Je kan betalen via Visa. Ik heb de nummer telefonisch doorgegeven want ik had eerst aangegeven dat ik via overschrijving zou betalen. Uiteindelijk duurt dit een kleine week en heb ik voor Visa gekozen.
Zet 'm in de showroom! Veel plezier!
- section_00
- Mountainbiker
Post by section_00 »
ik heb de mijne binnen maand en halfConrad wrote:Ik was gisteren nog eens aan het kijken op die website, en amai, eigenlijk ook wel zeer knappe fietsjes voor die prijzen.
Ik begin nu echt te twijfelen voor een hardtail tussen scott, specialized & canyon.
Wie heeft er een hardtail '07 van canyon al?
grandcanyon 8.0