greetzzzzzzzz
moviestar
Post by veeteeteetje »
Movie,verwar jij niet met Varsenare???moviestar wrote:zal me ook nog ne keer wagen aan Jabbeke , ben van de streek en verwacht veel bloso (vorige keer toch) voor wie niet van de streek is is dit een mooie tocht ... voor mij ... te gekend ... maar komen doen we toch![]()
![]()
greetzzzzzzzz
moviestar
Post by Bouwerke Ed »
Dan ben je waarschijnlijk de 9km privé-bossen van de gebroeders de Busschere vergeten.Door het misbruik van "wildrijders" moet dit deel vervangen worden!Vorige editie was prachtig.In de zomertocht zaten ook enkele nieuwe privé-stroken.Deze streek wordt in verschillende tochten opgenomen en toch kan deze organisatie mij telkens verrassen.Dus allen naar Jabbeke!Ik kan er niet bij zijn wegens mijn werk-weekend .moviestar wrote:nee nee ik vergis me niet hoorveeteeteetje wrote: Movie,verwar jij niet met Varsenare???![]()
greetzzzzz
moviestar
Zit gans dat stuk er dan niet meer in???Bouwerke Ed wrote:Dan ben je waarschijnlijk de 9km privé-bossen van de gebroeders de Busschere vergeten.Door het misbruik van "wildrijders" moet dit deel vervangen worden!