Vernieuwde Grand raid cristalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Byorka wrote:Ik vond de regen wel meevallen. Koud was het niet en dan is een drupje niet erg. Toevallig was het de enige dag in die periode met regen.
Ondanks goede kledij en volle handschoenen had ik op de afdaling van de Mandelon toch behoorlijk koud. Ik weet niet bij jou, maar bij mij regende het daar behoorlijk.
Misschien had het er ook wel mee te maken dat ik eigenlijk beter niet gestart was, was de hele week ervoor ziek met koorts en diarree, geen te beste combi om een GRC te rijden...
Byorka
Mountainbiker

Post by Byorka »

Ik had aan:
Een licht thermisch shirtje van bioracer met korte mouwen
shirt met korte mouwen
armstukken
licht bodywarmertje. Deze heb ik om een uur of 14.00 uitgedaan, samen met de armstukken (de zon kwam immers door) en later weer een keer aangedaan.

Ik heb het verder niet koud gehad. Ook niet warm maar zeker niet koud.

Dit is mijn "kloffie" eigenlijk altijd in de herfst winter. Regenjas vind ik vervelend omdat je net zo nat van de zweet wordt.
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Dan ben jij warmbloediger dan ik..............
jo o
Mountainbiker

Post by jo o »

Voorstelling editie 2007 vanaf 18 januari op hun website
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Langste afstand zou maar 121 km zijn,nog steeds vertrek in Hérémence en Verbier.Ben benieuwd wat de andere veranderingen zullen zijn.
Pietje
Mountainbiker

Post by Pietje »

Ik zou starten in Hérémence. Iemand suggesties waar ik kan logeren? Ervaringen?
rockrider
Mountainbiker

cristalp

Post by rockrider »

ervaringen .....
ja ja als je gaat voor de 76 km zou dat eigenlijk wel moeten lukken met een goeie basisconditie en wat aanleg om te klimmen.
de nadruk ligt bij die 76 km op de eerste beklimming (mandelon) van 20 km en ten slotte ook op de pas de lona die voor een groot stuk te voet moet overbrugd worden. Maar dit laatste geld voor iedereen.

Wat betreft tijdslimieten moet je je op die afstand geen zorgen maken, je kan bij wijze van spreken nog nen koffie drinken onderweg ;-)

dus zeker eens doen !!!!
steven
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:bounce: het kriebelt toch al bij mij .

Nu nog de vrouw overtuigen om terug mee te gaan en mss andere bikers die mee willen .....

:roll: en nog een slaapplaats vinden.....
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

scott racer wrote::bounce: het kriebelt toch al bij mij .

Nu nog de vrouw overtuigen om terug mee te gaan en mss andere bikers die mee willen .....

ik ga zekers terug en ga kamperen :P .

effe de site gechecked: start / aankomst blijkbaar gebleven (Verbier en Grimentz) maar 'slechts' 121 km...waar zijn de resterende 10 km #-o
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

Willy D wrote:
scott racer wrote::bounce: het kriebelt toch al bij mij .

ik ga zekers terug en ga kamperen :P .

effe de site gechecked: start / aankomst blijkbaar gebleven (Verbier en Grimentz) maar 'slechts' 121 km...waar zijn de resterende 10 km #-o
#-o kamperen met mijn vrouw zou nog gaan maar de 2 kids :roll: :lol:

Ik zoek me ergens een huiske ,maar doe wel maar de kleine raid :oops:

:wink: de grote is voor het jaar erna [-o<
Post Reply