14-1-07 Herenthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jakke2k
Mountainbiker

Post by jakke2k »

blazer wrote:Ha een nuttig antwoord dus veel modder te verwachten in herenthout volgens de jakke
Hangt er vanaf welke stukken ze aandoen eh. Heb de tt nog nooit gereden, en aangezien ik zelf nog maar een half jaartje daar in de buurt woon, ken ik alle bossen nog niet ;-). Maar als ze bepaalde bossen aandoen, dan heb je het wel vlaggen ja.

Kruiskesberg zelf is nog goed te doen, wel een pak zwaarder geworden met de vorige TT, maar best nog te doen.
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

ik denk dat ik maar naar bierbeek trek
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

blazer wrote:Ha een nuttig antwoord dus veel modder te verwachten in herenthout volgens de jakke
In dat bos tegenover Kruiskesberg is eigenlijk maar 1 echt pad, en dat ligt er inderdaad erg modderachtig bij (met het juiste spoor te kiezen maak je het al wel een héél stuk makkelijker :wink: ).

Kruiskesberg is voor een groot deel nogal zanderig van ondergrond, maar op enkele stukken is er natuurlijk wel modder.

De Merodese bossen (ook tegenover kruiskesberg maar meer naar de kant van Herenthout dorp) liggen meestal niet echt modderachtig, hier zijn het vooral natte gravelpaden die je onder de wielen krijgt.

En in Bouwel is het meestal erg zanderig (in de zomer soms echt té), dus in de winter is dit meestal erg goed om te rijden.
zagato
Mountainbiker

Post by zagato »

Ik ken de twee parcours en moet eerlijk zeggen dat de streek rond
Tessenderlo veel meer hellingen heeft dus de biker die van klimmetjes
houdt Tessenderlo zonder meer.
speedy-biker
Mountainbiker

Post by speedy-biker »

blazer wrote:ik denk dat ik maar naar bierbeek trek
bierbeek is idd een prachtig tourtje om eens te doen er zit wel 1 degelijke klim in met zelfs los zand maar laat je daar zeker niet door afschrikken :wink: 8) =P~
kom niet voorruit
Mountainbiker

modder

Post by kom niet voorruit »

collega's als de Frank gelijk heeft valt er de komende dagen nog vele liters water, dus het zal overal modderig worden
:evil: :evil:
kom niet voorruit
Mountainbiker

toertocht

Post by kom niet voorruit »

geen nood bij ons op de TT van Liever Bergaf mag het dagen regenen dan kan je nog rondtouren zonder echt door het slijk te moeten ploeteren
dus noteer alvast 28/1/07 Wechelderzande
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

beetje meer info roger
eventueel site of flyer met de gegevens
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

allé, morgen goe weer zegt sabinneke, zelfs het zonneke word verwacht,
Ik heb donderdag nog met Tom D.C. (organisator) gepraat, alles was geregeld, ook een prima bevoorrading is voorzien met banaan , appelsien, koekjes van Lu, wafels , Soep, en Performance drink van sponsor MTB rudi, dat ziet er dik in orde uit !!
blazer
Mountainbiker

Post by blazer »

ik ga morgen zeker naar herenthout fietske zit al in de auto
Post Reply