Freeride/downhill meetings

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
StOoPkEn
Mountainbiker

Post by StOoPkEn »

Merci :wink:
Btw voor volgende week, wanneer wordt er nu gereden? Zaterdag of zondag? En waar? Voor mij is de datum hetzelfde, voor ne keer kan ik heel het weekend... Wie mee wil, laat weten wanneer en waar, dan kunnen we zien... Laat de voorstellen maar komen!
Grtz
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

voor mij is de zondag in ceusmes zowat ideaal, de zaterdag kan ik niet, en ik heb wel eens goesting om cuesmes te verkennen, aleen te hopen dat het niet gaat gieten.
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Zaterdag of zondag naar Namen (zondag Just Ride It daar) of naar Cuesmes, zolang het niet zo regent als vandaag ben ik er...

(Morgen ben ik hoogstwaarschijnlijk op de Mont des Cats te vinden :wink: )
StOoPkEn
Mountainbiker

Post by StOoPkEn »

'K heb ook wel zin om Cuemes eens te gaan checken, hopelijk is het weer ons wa gunstig gezind [-o<
Grtz
BlueAr
Mountainbiker

Post by BlueAr »

Kan iemand mij wat uitleg geven wat 'Just Ride It' inhoudt? Moet je op voorhand ingeschreven zijn? Welk niveau? Moet je er bij aangesloten zij of iets dergelijks.

Graag info
StOoPkEn
Mountainbiker

Post by StOoPkEn »

Dit is de mail die ik heb gekregen van de 81Bike Progress omtrent de Just Ride It van nu januari in Namen....Daar staat alles zo ongeveer op...
Grtz

Chers riders et rideuses,

Voici déjà le rendez-vous suivant de nos JRI .... Namur le 14/01/2007...

Lieu :
Namur

Date :
14/01/2007
Heure :
remontées de 9h00 à 17h00

Lieu de rendez-vous :
parking en gravier de l'esplanade sous l'ancienne arrivée du téléphérique

Petite description :
Je pense que je ne dois plus vous décrire Namur et sa piste digne des meilleurs. Une piste rapide agrémentée de sauts et autres obstacles. Mais Namur c'est également une 2ème piste juste à côté qui est plus technique, moins rapide mais super fun ainsi que la possibilité de rouler partout dans la citadelle.
Pour fêter la nouvelle année, le vin chaud vous sera offert toute l'après-midi...
Réservation :
envoyer un mail à just-ride-it@81bikesprogress.be on vous renverra un mail avec les infos concernant le paiement qui doit se faire rapidement.
Prix :
prix unique de 15€ pour toute la journée
Annulation :
On vous donne la possibilité d'annuler votre réservation mais il faut savoir qu'il vous sera retenu quand même 2€ car nous réservons la camionnette avant et nous ne voulons pas payer pour rien si les gens annulent. Pour annuler votre réservation, vous devez envoyer un mail à just-ride-it@81bikesprogress.be avant le mercredi minuit. Passé ce délai, les annulations ne seront pas possibles !
Divers possibilités :
Vous avez le permis de conduire B, vous voulez bien conduire soit de 9 à 13h ou de 13 à 17h? Si oui, vous ne payerez rien pour rouler le reste de la journée.
Pour cette possibilité, envoyer un mail à just-ride-it@81bikesprogress.be

Vous trouverez en annexe des plans pour se rendre à Namur et pour trouver le lieu de rendez-vous. Au plaisir de vous voir nombreux à cette journée organisée pour vous!
BlueAr
Mountainbiker

Post by BlueAr »

Wat ik begrepen heb (ook vanop hun website):

* je moet kniebeschermers + helm aandoen
* vooraf inschrijven

In principe kan iedereen meedoen met om het even welke fiets?

Ik heb een gewone XC MTB met een simpele vork en niet echt downhillervarnig, buiten de afdalingskes in de Ardennen TT's naar beneden vlammen :-) .

Cheers
StOoPkEn
Mountainbiker

Post by StOoPkEn »

Idd, maar Namen, is nu wel ietske heftiger dan de doorsnee afdalingskes in de Ardennen hé :wink: , er kan wel veel volk zijn waardoor het soms wa aanschuiven wordt en je niet zo veel kan fietsen. Je wordt wel weer naar boven gebracht met een busje, dus voor die 15 euro kan je niet sukkelen hé :wink: Bedoeling is wa meer ervaring op te doen, en wa mensen te leren kennen... Je moet wel ff op voorhand inschrijven, voor de ride in van dit weekend is het al te laat...
Grtz
Pashley 24Mhz
Mountainbiker

Post by Pashley 24Mhz »

Inschrijven is nog niet te laat, je kan ook altijd wandelen... Mss dat je je zelfs nog kan inschrijven de dag zelf...
BlueAr
Mountainbiker

Post by BlueAr »

Wij gaan waarschijnlijk met de MTB naar ginder, eens kijken hoe t in elkaar zit, kunnen/willen we rijden OK, anders doen we zelf een tochtje in de omgeving.
Post Reply