marathon agenda 2007

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
swelke
Mountainbiker

Post by swelke »

yo de mannen

dank in elk geval voor al uw postings, die me een enorm eind vooruit hebben geholpen
ik zal er in elk geval toch me verlof op zetten buiten het seizoen natuurlijk (lees moeilijk verlof te krijgen in jul en aug )morgen me groot verlof indien die ik eind mei zal zetten om een meerdaagse te rijen [-o< hopelijk is die goedgekeurd [-o< en mag ik toch enkele van jullie tegenkomen op een van deze belgische marathons

zij die zullen sterven groeten u :wink:
bodhisattva
Mountainbiker

Post by bodhisattva »

de parijs-roubaix vtt voor volgend jaar is, lijk ik kan uitmaken van de website, geen wedstrijd. Jammer, hopelijk komt da vlug terug.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Neem eens een kijkje bij kalenders en kies dan 'europese marathons'.
Ik heb daar al heel wat data voor 2007 geplaatst. Enkele keren per week loop ik de sites van de marathons zelf af om te zien of er al een data voor 2007 is gekend.
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

Iegienie wrote:En om het goed te maken hebben we een paar nief hellingskes en single trackskes erbij gelapt...
Wat voor invloed gaan die nief hellingskes op het aantal hm ? Dit jaar voor de eerste maal gereden en had de ambitie om volgend jaar binnen de 4 uur binnen te zijn. Dit jaar was ik binnen op 4u15. Zal misschien mijn ambitie moeten bijstellen. #-o
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

ka.dee wrote:Neem eens een kijkje bij kalenders en kies dan 'europese marathons'.
Ik heb daar al heel wat data voor 2007 geplaatst. Enkele keren per week loop ik de sites van de marathons zelf af om te zien of er al een data voor 2007 is gekend.
=D> Zo verder doen want da's hier mijn referentie ! [-o<
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

De kalender raakt inmiddels aardig gevuld.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

jo wrote:
stef V wrote:
Willy D wrote:wie echt alles wil te weten komen over binnen -en buitenlandse marathons: http://www.marathonbiking.nl, gewoon de meest complete database.
Maar er staat wel nog geen enkele datum in die complete database wat betreft 2007. :(
de site wordt niet echt meer bijgewerkt , af en toe wel . Hij heeft blijkbaar niet veel tijd meer .

Als ge datum's moet hebben van 2007 moet ge gewoon naar de site van de marathon gaan , en daar zal da wel opstaan .
kleine korrektie : over een paar dagen komt een VOLLEDIG VERNIEUWDE versie van de site online !!!

Peter heeft me verteld dat het de moeite zal zijn, met oa. een stel nieuwe marathons die nog niet in zijn db zaten.
bieste
Mountainbiker

Post by bieste »

Voor de oost-vlaamse bikers nog een paar interessante data:

12 mei 2007 vtt schelde en zwalmstreek in Merelbeke 110 km
26 mei 2007 cycloontocht Kaprijke 100km
23 juni 2007 Koninginnetocht van de Vlaamse Ardennen Ronse 75km + chrono

De data vond ik reeds terug in de kalender van WBV of op de sites van de betreffende clubs. Voor de afstanden baseer ik me op die van vorig jaar.
Last edited by bieste on Sun 14 Jan 2007 21:34, edited 1 time in total.
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

9 juni 2007: Regiotour der Vlaamse Ardennen- 130km
kris
Mountainbiker

Post by kris »

bieste wrote:Voor de oost-vlaamse bikers nog een paar interessante data:

12 mei 2007 vtt schelde en zwalmstreek in Merelbeke 110 km
26 mei 2007 cycloontocht Kaprijke 100km
24 juni 2007 Koninginnetocht van de Vlaamse Ardennen Ronse 75km + chrono

De data vond ik reeds terug in de kalender van WBV of op de sites van de betreffende clubs. Voor de afstanden baseer ik me op die van vorig jaar.
Bieste,
Tof dat je ons vermeld als interessante data. =D>
Er zijn echter een paar veranderingen tegenover vorig jaar.

Koninginnetocht van de Vlaamse Ardennen Ronse
Zaterdag 23juni
Wel 70km maar geen chrono meer.

Vorige week hebben we onze website voor onze tocht opgestart maar daar stonden nog de gegevens van vorig jaar op.
Wellicht heb je je daar op gebaseerd.

De site wordt nog aangepast.
(na de examenperiode van onze webmaster) :lol:
Post Reply