Mijn verslag staat online
6/1/2007 Dudzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Gisteren voor de eerste keer naar Dudzele getrokken.
Prachtig tocht waarbij het havengebied er een unieke ervaring van maakt!
Ik heb er van genoten.
Wat de modder betreft, vond ik dat het nogal meeviel. Alles was vlot berijdbaar. Het stuk langs de Damse vaart vond ik het lastigst.
Het crossparcours in de haven en de singletracks in het kasteeldomein waren het leukst.
Minpuntjes vond ik de beperkte parkeermogelijkheden en de koude douches. Maar als organisatie kun je daar moeilijk verandering inbrengen. Het is roeien met de accomodatie die je aangeboden krijgt.
Desondanks zal ik het niet laten om volgend jaar terug te keren.
Prachtig tocht waarbij het havengebied er een unieke ervaring van maakt!
Wat de modder betreft, vond ik dat het nogal meeviel. Alles was vlot berijdbaar. Het stuk langs de Damse vaart vond ik het lastigst.
Het crossparcours in de haven en de singletracks in het kasteeldomein waren het leukst.
Minpuntjes vond ik de beperkte parkeermogelijkheden en de koude douches. Maar als organisatie kun je daar moeilijk verandering inbrengen. Het is roeien met de accomodatie die je aangeboden krijgt.
Desondanks zal ik het niet laten om volgend jaar terug te keren.
ik kan me hier alleen maar bij aansluitenWoodWheel wrote:Gisteren voor de eerste keer naar Dudzele getrokken.
Prachtig tocht waarbij het havengebied er een unieke ervaring van maakt!Ik heb er van genoten.
![]()
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Ik denk dat die uit de Aldi kwam. Maar dit is maar een vermoeden.Itto wrote:Ik sluit me aan bij al de rest hier wat betreft de toch. Héél erg mooi en heel uniek!
Maar ik heb toch nog een vraagje... Welke thee was dat? Meestal lust ik geen thee, maar deze was echt lekker, vandaar...
Bedankt!
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hoi forumleden,
onze ignace is heel tevreden over jullie reacties allemaal. En hij
heeft ook nog goed nieuws te melden maar ik zal het hem zelf laten
zeggen door z'n mail te plakken in m'n post.....
Ignace, danke he.....
Beste sportievelingen,
Met veel genoegen lees ik de vele positieve reacties op mountainbike.be.
Ze staan in schril contrast met de reacties van voor 6 januari en bevestigen dat wij inderdaad geen inspanningen sparen om jullie allen een mooie VTT aan te bieden. Uiteraard zullen wij pogen volgend jaar nog beter te doen. We hebben alvast nu al een prachtige dag besteld op zaterdag 5 januari 2008. Hopelijk zijn de weergoden ons iets gunstiger gezind.
Intussen werken wij aan onze eerste 'combi' Poldertocht van 3 en 4 maart aanstaande, eveneens vanuit Dudzele.
De liefhebbers van de koersfiets krijgen een poldertocht van 40, 70 of 110 km voorgeschoteld. Voor de VTT'ers is er een 'zomer' (het BBR-zomerseizoen begint eind februari) veldtoertocht vanuit Dudzele richting binnenland, uiteraard met een ander parcours in vergelijking met dit van vorige zaterdag.
We zien uit naar jullie deelname. De echte fanaten kunnen zowel op zaterdag als op zondag fietsen en beide tochten 'meepakken'.
Tot binnenkort!
Ignace Naeyaert
voorzitter Brugse Cyclo's
onze ignace is heel tevreden over jullie reacties allemaal. En hij
heeft ook nog goed nieuws te melden maar ik zal het hem zelf laten
zeggen door z'n mail te plakken in m'n post.....
Ignace, danke he.....
Beste sportievelingen,
Met veel genoegen lees ik de vele positieve reacties op mountainbike.be.
Ze staan in schril contrast met de reacties van voor 6 januari en bevestigen dat wij inderdaad geen inspanningen sparen om jullie allen een mooie VTT aan te bieden. Uiteraard zullen wij pogen volgend jaar nog beter te doen. We hebben alvast nu al een prachtige dag besteld op zaterdag 5 januari 2008. Hopelijk zijn de weergoden ons iets gunstiger gezind.
Intussen werken wij aan onze eerste 'combi' Poldertocht van 3 en 4 maart aanstaande, eveneens vanuit Dudzele.
De liefhebbers van de koersfiets krijgen een poldertocht van 40, 70 of 110 km voorgeschoteld. Voor de VTT'ers is er een 'zomer' (het BBR-zomerseizoen begint eind februari) veldtoertocht vanuit Dudzele richting binnenland, uiteraard met een ander parcours in vergelijking met dit van vorige zaterdag.
We zien uit naar jullie deelname. De echte fanaten kunnen zowel op zaterdag als op zondag fietsen en beide tochten 'meepakken'.
Tot binnenkort!
Ignace Naeyaert
voorzitter Brugse Cyclo's
- Frustie Dtr
- Mountainbiker
Post by Frustie Dtr »
Inderdaad zeer prachtige tocht ... zoals ik ook al voor 6 januari aangekondigd/bevestigd had!!
Veel variatie met achteraf een onherkenbare fiets dito bijhorende biker.
Barbeque heeft aanvankelijk voor een boeiend en terecht discussie onderwerp gezorgd, hiervoor dient natuurlijk ook een forum beste Ignace.
Veel variatie met achteraf een onherkenbare fiets dito bijhorende biker.
Barbeque heeft aanvankelijk voor een boeiend en terecht discussie onderwerp gezorgd, hiervoor dient natuurlijk ook een forum beste Ignace.