13-14/01/07 KEMMEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

triple XXXL wrote:weet er nog iemand zijn gemiddelde snelheid van vorig jaar.

Moet vroeg na de middag thuis zijn .

Of kan er vroeg gestart worden.
Vorig jaar had ik 19,1 km/h over een afstand van 53,7 km.
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

verleden jaar , ik vertrok Za. omstreeks 14h15 en was rond 17h00 terug
biker steven
Mountainbiker

Post by biker steven »

parkoer is zeer afhankelijk van het weer
als het geregend heeft mag je er zeker van zijn dat je de km serieus gaat voelen :lol: :lol:
Het ziet er naar uit dat het zaterdag en zondag droog zal blijven maar wel bewolkt :wink:
ik zelf ga de 2 dagen rijden (2 x 55km) 8) goed of slecht weer, het kan mij niet schelen,
dit evenement wil ik niet missen :-D
Joep Meloen
Mountainbiker

Post by Joep Meloen »

Jip,

zal er dus ook bij zijn. Beklim in juni de Mont Ventoux en wat training kan nooit geen kwaad.
Op zondag want de zaterdag moet ik nog effkens tegen ne bal gaan stampen. :-$ :-$ :-$
kodokadé
Mountainbiker

extra inspanning organisatie

Post by kodokadé »

We voorzien met de organisatie het ganse weekend een speciale aktie voor de -15 jarigen. Ze mogen gratis starten(wel inschrijven) en krijgen bij aankomst nog een verrassing. Met deze aktie willen we de jonge gasten nog eens extra aanmoedigen om te proeven van deze toffe sport.
jeepee
Mountainbiker

Post by jeepee »

ik raad de mensen die de 55km rijden,te starten voor 1300h wegens de vroege inval van duisternis!!!! pech komt altijd op een moment die men niet verwacht!!
jeepee #-o
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Knurrebikers en -lady zullen ook van de partij zijn !

Waarschijnlijk neem ik de 45 km, kwestie van beetje gelijk met de ventjes aan te komen.
En ... gezien de commentaar van de anderen - plus 't feit dat het al goe geregend heeft - zal de 45 meer dan genoeg zijn vrees ik...
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

zeer mooie streek en zeer vettige grond (vraag het maar aan de Engelse soldaten die hier tijdens WOI veel putjes hebben gegraven...). Kan er jammergenoeg niet bij zijn. Moet nog 1 keer naar de les en moet dringend beginnen blokken... examens komen er snel aan... Ja, Mister T, ge zijt niet de enige BB'er die nog niet slim genoeg is... :evil:
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Zal opnieuw sliek, sliek en nog eens sliek zijn :cry: , met al die regen de voorbije dagen. Als het niet vlug betert, pas ik dit jaar voor deze mooie TT :cry: .
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="Sharkie"]Zal opnieuw sliek, sliek en nog eens sliek zijn :cry: , met al die regen de voorbije dagen. Als het niet vlug betert, pas ik dit jaar voor deze mooie TT :cry: .[/quote]

we zorgen ervoor dat alles berijdbaar zal zijn desnoods halen we de stukken die niet te doen zijn eruit en steken we een bergje verhard in,we willen onze hoogtemeters 1100m zoveel mogelijk behouden.

www.vttkemmel.be
Post Reply