koek met harde notenbromtje wrote:Is de streek een beetje vergelijkbaar met Kluisberg?
Of is het andere koek?
kom zeker af!
13-14/01/07 KEMMEL
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: kemmel
snap het,is ook gene simpeleluckyluc wrote:koek met harde notenbromtje wrote:Is de streek een beetje vergelijkbaar met Kluisberg?
Of is het andere koek?
kom zeker af!
- Nesten
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0
Blijkbaar zal er een grote delegatie van de Brigandsbikers uit Ingelmunster zijn : Veeteeteetje, Moozemeiske, Mister T., Speedy, Davy en wellicht nog wel een paar bikers.
Ik zal ook niet ontbreken. Normaal op zondag, maar als het op zaterdag iets zwaarder dreigt te worden, zal ik toch op zaterdag rijden.
Ik zal ook niet ontbreken. Normaal op zondag, maar als het op zaterdag iets zwaarder dreigt te worden, zal ik toch op zaterdag rijden.
- biker steven
- Mountainbiker
Post by biker steven »
zo te zien zal er weer veel volk afjkomen
nu ja, kan ook niet anders é, het is een schoon parkoer en een toffe organisatie
nu ja, kan ook niet anders é, het is een schoon parkoer en een toffe organisatie
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
'k ga mij hier ook nog ne keer komen amuseren.
Ketting,plateau's, pion en braquet vernieuwd;dus geen excuses als ik ergens niet door- of bovengeraak.
Ketting,plateau's, pion en braquet vernieuwd;dus geen excuses als ik ergens niet door- of bovengeraak.
Re: kemmel
Streek is zeker even mooi. Veel klimmetjes en mooie soms technische afdalingen. Mooie vergezichten en even proeven van het franse noorden met oa Catsberg, Mont de Boeschepe, Mont de Kokereel, enz...dit allemaal voor de "grote" afstand. De kortere afstanden zijn natuurlijk ook ok met oa Rode berg, zwarte berg, monteberg, vidaigneberg, enz...en als toetje de Kemmelberg.bromtje wrote:Is de streek een beetje vergelijkbaar met Kluisberg?
Of is het andere koek?
kom zeker af!
Ook de nodige recuperatiestroken zijn aanwezig.
Tot ergens te velde tijdens het weekend!
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
Vuul vintje en ikzelf zullen de zondag van de partij zijn.
Wordt er zondag een treintje gevormd ofzo????
Wordt er zondag een treintje gevormd ofzo????