Club

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Xtreme-Biker
Mountainbiker

Club

Post by Xtreme-Biker »

Hey kheb eens een vraagje. Als je een fun-klasse vergunning wilt aanvragen moet je dan aangesloten zijn bij een club of moet dit dan niet?
verkie
Mountainbiker

Post by verkie »

Je moet niet aangesloten zijn bij een club. Als ik mij niet vergis rij je dan "in dienst" van de wielerbond zelf.
Xtreme-Biker
Mountainbiker

Post by Xtreme-Biker »

Hey, bedankt al voor die informatie. Ik rijd nu bij een plaatselijke clubje dat niet bij een bond is aangesloten (recreatief clubje) mag ik dan met die kledij deelnemen aan die wedstrijd of moet dit kledij zijn zonder sponsering erop?
Tom M
Mountainbiker

Post by Tom M »

Xtreme-Biker wrote:Hey, bedankt al voor die informatie. Ik rijd nu bij een plaatselijke clubje dat niet bij een bond is aangesloten (recreatief clubje) mag ik dan met die kledij deelnemen aan die wedstrijd of moet dit kledij zijn zonder sponsering erop?
Ik heb die vraag vorig jaar ook gesteld aan de bond - bij de masters of fun is het naar keuze - daar maken ze er geen probleem over. Het is vooral als je bij de elite of beloften rijdt.
Xtreme-Biker
Mountainbiker

Post by Xtreme-Biker »

dank je, nu kan ik mij gaan laten testen bij een sportarts en kan ik mijn vergunning aanvragen.
Post Reply