14/01/07 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-love
Mountainbiker

14/01/07 Tessenderlo

Post by G-love »

Info?
Parcours?
The Level
Mountainbiker

Post by The Level »

over een 2 maandjes terug TT van tessenderlo gereden, tocht en bevoorrading waren toch dik in orde!
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

The Level wrote:over een 2 maandjes terug TT van tessenderlo gereden, tocht en bevoorrading waren toch dik in orde!
Heb die ook gereden en was dik in orde =D> Weet niet of dit hetzelfde parcour is natuurlijk. Hopelijk is die gevaarlijke afdaling er nog in.
speedfreak
Mountainbiker

Post by speedfreak »

Tessenderlo licht in mijn achtertuin dus ik ken het parcour wel wat, 1 ding kan ik je al wel zeggen als het zo blijft regenen zal het heel heel heel vettig zijn. Het is een heel mooie TT die heel afwisselend is met enkele heel leuke en verrassende klimmetjes, het enige nadeel van deze TT is dat het parcour echt niet veel regen kan verdragen, op de vlakke stukken gaat het nog maar die klimmetjes kan je vergeten.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

Naar Vlaamse normen valt dat qua sponzigheid wel mee hoor, ook voor die klimmetjes. Wel : zwaarder én meer voor mannen met technische modderrijders.
legolome
Mountainbiker

Post by legolome »

speedfreak van waar zijde ergens? ik ben van tessenderlo-hulst xD
Ik ken de rodeberg , de rest ben ik nog niet geweest ( jah kepkensberg maar da komt nie in dieie toertocht denk ik )
Merriejane
Mountainbiker

Post by Merriejane »

Gaan ze die 3 of 4 hoge bergen er ook weer tussensteken? Want daar ben ik nie zo voor te vinden. Nog niet genoeg getraind, denk ik.
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

Beginnerke wrote:Gaan ze die 3 of 4 hoge bergen er ook weer tussensteken? Want daar ben ik nie zo voor te vinden. Nog niet genoeg getraind, denk ik.
3of 4 HOGE BERGEN?? waar liggen die dan??
djaggerke
Mountainbiker

Post by djaggerke »

is dit parcour geschikt voor absolute beginner
Merriejane
Mountainbiker

Post by Merriejane »

[quote="Dannes xc"][quote="Beginnerke"]Gaan ze die[color=red] 3 of 4 hoge bergen [/color]er ook weer tussensteken? Want daar ben ik nie zo voor te vinden. Nog niet genoeg getraind, denk ik.[/quote]

3of 4 HOGE BERGEN?? waar liggen die dan??[/quote]

Met de vorige toertocht in Tessenderlo zaten er 3 of 4 hoge bergen tussen. Misschien daarom dat ze onderweg ook met Redbull stonden.
Verschillende moeste deze berg te voet op. Er af bollen is ook niet zo simpel voor de beginnende mtb-er.
Post Reply