Onderdelen tunen

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

pctunner01 wrote:als je nu de denkselt voor je hydraulische reme nu van plexie maakt zo van die hele dunne en moou afwerk en je kan nog in grveren met een dremel (kan je ook een rst voor de lan af doen v-brake noken weg doen en deze helemaal polijsten en vernissen zo ja met wa en hoe doen julie dit
simultane vertalings modus:

Als je nu het deksel van je hydraulische remmen in plexiglas maakt? Zo van die hele dunne mooi afgewerkt, en eventueel nog bewerkt met de dremel.
Kan je ook van een RST vork de Vbrake nokken wegdoen en deze helemaal polijsten en vernissen? Zo ja met wat en hoe doen jullie dit?

tis tijd om mijn zegje te doen modus:
Leer verdomme eens nederlands en tracht dit dan eens deftig te typen. Het kost toch geen moeite om mooie gevormde zinnen neer te typen zodat iedereen je van de eerste keer verstaat? Of ben jij zo'n puber van de GSM generatie die al met afkortingen begint te spreken?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

die al met afkortingen begint te spreken
=D> :lol: =D> moehahaha *strike*
excuus mods, ff :off:
maar hier mag toch op gereageerd worden, niet?
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

thomatchef wrote:
pctunner01 wrote:als je nu de denkselt voor je hydraulische reme nu van plexie maakt zo van die hele dunne en moou afwerk en je kan nog in grveren met een dremel (kan je ook een rst voor de lan af doen v-brake noken weg doen en deze helemaal polijsten en vernissen zo ja met wa en hoe doen julie dit
simultane vertalings modus:

Als je nu het deksel van je hydraulische remmen in plexiglas maakt? Zo van die hele dunne mooi afgewerkt, en eventueel nog bewerkt met de dremel.
Kan je ook van een RST vork de Vbrake nokken wegdoen en deze helemaal polijsten en vernissen? Zo ja met wat en hoe doen jullie dit?

tis tijd om mijn zegje te doen modus:
Leer verdomme eens nederlands en tracht dit dan eens deftig te typen. Het kost toch geen moeite om mooie gevormde zinnen neer te typen zodat iedereen je van de eerste keer verstaat? Of ben jij zo'n puber van de GSM generatie die al met afkortingen begint te spreken?
Ik moet Thomatchef wel gelijk geven : het gebruik van het Nederlands (en dan spreek ik nog niet over de schrijffouten !) bij sommigen is hemeltergend : alles door elkaar, leestekens bestaan niet meer, ... 't is droef, droef, droef !

Field
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

zo, dekseltjes zijn momenteel af:

Image
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

weer een stukje mooi werk! ik sla me al vr menne kop dak ex heb, anders had ik ook wel geweten wa gedaan..
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Nu de rest nog...ik oordeel pas op het einde! :P
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

Mooi zo...nu de rest nog. :drunk: Je kan ook wel een stukje tunen moet ik zeggen.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

De zadelpenklem op mijn ex- cube elite sc

Image
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

@JanMan : Is dat een getunede?Het lijkt een beetje op een M2Racer...Lijkt me alleszins dat je alles uit de kast hebt gehaald om er zo'n juweeltje van te maken.Heb je het mee verkocht of heb je deze op je Corratec kunnen monteren?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

een bbb the strangler met gaatjes in?
Post Reply