nobby nic

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik rij ook al meer dan een jaar met de NN 2.1 en ook heel tevreden van.
perfect in slijk ( tenzij het echt TE diep is, in zand is em ook niet slecht vindt ikzelf.
ook in de ardennen is deze een heel goede band voor op de rotsige ondergrond.
ik heb net geen 30 € betaald voor een ust bij van eyck in aalst de zaterdag.

Gizmo 8)
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

Heb gehoord dat de richting dat je hem erop legt erg belangrijk is.

Kan dit kloppen? Heb er nooit op gelet, welke richting moet je dan respecteren?
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

indd zeer goede band, maar wel vrij gevoelig voor scheuren. Alhoewel je moet alles wel ruim bekijken ook. Op 2500 km heb ik 2 flanken gehad die gescheurd zijn. Maar telkens kunnen herstellen. De sneden waren respectievelijk 1 en 2,5 cm. Gewoone en stuk binnenband aan de binnekant van uw band kleven met secondelijm. De snee zelf ook dichtkleven met secondelijm en alles is terug perfect. Mijn 1.8 dat al een paar maand gescheurd is en hersteld houd nog steeds goed stand.

greetz
mtb_jonas
Mountainbiker

Post by mtb_jonas »

ik heb eens een modertochtje gereden met mijn nn 2008 ik moet zeggen dat ik zeer positief ben , op de weg vlammen ze iets minder dan mijn rr maar in de modder geven ze hun snelheid terug , dus ik vind nn 2.1 voor en achter een ideale modderband , en voor de herfst 2.1nn voor en een rr 2.1 achter ik heb voor mijn nn (niet tubless) 25€ de band betaald

grtz
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik heb momenteel voor- en achter een NN 2.25 liggen die ik goedkoop op de kop heb kunnen tikken.
ook in deze dikte echt goed in de modder en comfort met hopen.
Op de weg bollen ze nog redelijk goed hoor, allez is mijn gedacht althans

Massini 8)
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

In écht slijke passages scheppen ze meer slijk dan nen topmanager poen pakt. Ze brengen me zowa overal, behalve de richting die dak uitwil. Ik begrijp de lovende commentaren niet écht. Behalve dat ze een lage rolweerstand hebben, dat klopt wel. #-o

Mss toch eens omgekeerd leggen, met de 'V' naar beneden ipv naar boven ...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

flyboy wrote:In écht slijke passages scheppen ze meer slijk dan nen topmanager poen pakt. Ze brengen me zowa overal, behalve de richting die dak uitwil. Ik begrijp de lovende commentaren niet écht. Behalve dat ze een lage rolweerstand hebben, dat klopt wel. #-o
Persoonlijk vindt ik ze ook alles behalve goed. Ik kan maar niet geloven dat dit de vervanger genoemd word van de Jimmy, die was pakken beter.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

flyboy wrote:De Noby Nick is een zeer goeie band. Veel zijdelingse grip in bochtjes en slijk. Ze lijken het wel minder te doen bij extreem los zand, zijn er nog met deze ervaring?
flyboy wrote: In écht slijke passages scheppen ze meer slijk dan nen topmanager poen pakt. Ze brengen me zowa overal, behalve de richting die dak uitwil. Ik begrijp de lovende commentaren niet écht. Behalve dat ze een lage rolweerstand hebben, dat klopt wel.

euhm ... snappen wie snappen kan #-o
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik vind NN zwaar overrated.
Post Reply