21/01/2007 - KLERKEN (Heuveltjes van Erika)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

@ Leffingenoartje : De mountainbike die werd verloot in Middelkerke is idd in goeie handen terecht komen. Onzen Bart die is er wreed content van, heeft zelfs zijn andere mountainbike verkocht !
Helaas denk ik dat u de mountainbike in Klerken niet zult winnen . Voor alle duidelijkheid is deze voorbehouden voor onze jonge deelnemers die meedoen aan de Kids-tocht en die we om 11.30 uur onder hen zullen verloten.
Om 12 uur hebben we wel nog 2 collectors-items te verloten onder de andere aanwezigen in de zaal : 2 exclusieve race-cyclocross-shirts met het regenboog-UCI-logo van het W.K. veldrijden in Hooglede op, en waarvan er slechts een beperkt aantal zijn gemaakt.
Ge kunt nie alles hebben hé in 't leven, ne nieuwe fiets èn ne nieuwe koerstrui . . . :wink:
rita
Mountainbiker

Post by rita »

de padybikers komen zeker af =D>
moviestar
Mountainbiker

Post by moviestar »

Deze superiabiker komt zeker af naar Klerken en hopelijk met wat gezelschap ... see you there ... :wink: :-D

greetzzzzzz
moviestar 8)
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Heuveltjes,... Erica,... Klinkt leuk :lol:
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

Na de mooie tocht van vorig jaar komen we zeker ook af
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Als de klokken maar niet luiden :lol: :lol: :lol:
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

@moonrider.
't Is te hopen dat ze weer luiden tegen dan, enfin, toch alleszins die "ende-klokke". Want 't zouden er wel es enkele steendood kunnen zijn op 't einde van de rit. We gaan no e klapke moeten doen met menere pastoor zekers . . .
de zoate
Mountainbiker

Post by de zoate »

Superformi wrote:Ziet er leuk uit maar ik ga toch wevelgem rijden deze is aan mijn achterdeur :-D
je goat er nog spiet van ein van nie noa klerkn te komn,
je kunt oeliek niet oaltied an joen achterdeure bluvn rien,
je moe joe ne kje durvn verplatsen,
je meugt er zeker van zien
da je plezier goat belevn an erika's bergskes

alei tut noasteweke zundoage messchiens

de zoate
the iceman
Mountainbiker

Post by the iceman »

Ik kom ook af this al ne maand half geleden dat ik nog op me ijzeren ros gekropen heb tzal pijn doen maar toch zalig deugd doen :-D
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

wij gaan ook na een ,eventuele zware avond ervoor, proberen aanwezig te zijn in klerken , verleden jaar ging het hier om een zware rit met tal van hoogtemeters en een mooi aangelegd stukje naar de loods van de boerenbond.
Maar ,eerst moet die slepende verkoudheid die me al een maand van de fiets houdt gedaan zijn ,wat fietsen met meer snot in je neus dan er water door de vaart stroomt is geen plezierke.
Dus ,ferm aan de pillen en de siroop en misschien zaterdag ne keer goed zweten van het dansen ,en we zijn weer paraat.

Blacky
Post Reply