07/01/07 - Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
boegie
Mountainbiker

Post by boegie »

Het was de 1ste keer dat ik deze TT reed,is goe meegevallen ondands dat draaien en keren niet echt mijn ding is.Dit was eens wat anders in een andere streek.Organisatie was voor mij dik in orde.Het viel wel op dat er nog veel kabouterkes die aan uw wiel komen trekken in het bos wonen!Ben wel benieuwd om Bloso-TT eens in droge omstandigdheden te biken.Heb bijna nergens moeten wacten,juist aan de spuitstand een 10-tal minuten.Ik kom zeker terug.
Mvg.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

TITTYMAN wrote:Lol, wacht, kzal het hem is vragen.

Blablabla, tis ok (voordeel dat ge uw eigen baas zijt hé :lol: ).
hehehe...ik zal straks uwe pb lezen..en er hier maar over ophouden..over de remblokken :-D want we gaan redelijk offtopic :roll:
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

[quote="de vallende mountainbiker"][quote="TITTYMAN"]Lol, wacht, kzal het hem is vragen.

Blablabla, tis ok (voordeel dat ge uw eigen baas zijt hé :lol: ).[/quote]

hehehe...ik zal straks uwe pb lezen..en er hier maar over ophouden..over de remblokken :-D want we gaan redelijk offtopic :roll:[/quote]

Hehe, idd, ik stuur het wel door :wink:
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Ik heb hier ook de 60km gereden. Het begin op het militair domein is prachtig met zoveel km's singeltrack die er zeer goed bijlagen. Ik heb ook niet echt moeten file rijden ondanks dat ik toch op een druk tijdstip was vertrokken.
Ik heb hier ook de dame zien blijven liggen die gevallen was bij een afdaling.
Daarna een lang stuk asfast om naar het Bloso parcour te rijden. De leukste stukken van de groene en rode werden eerst aangedaan. Hier waren al enkele modderstroken te bekennen, maar het ergste moest nog komen. De extra km's op de rit van 60km waren bijna allemaal de blauwe toer en die lag er super vettig bij. Bijna overal blubber en diepe modderplassen. Persoonlijk vond ik dat er teveel bloso in de toer van 60km zat.

De inschrijving ging vlot ondanks een massa volk. De bepijling was in orde. De bevoorrading was ook goed. Warme chocomelk, warme soep, flesje extran, wafels, koekjes. Er werd inderdaad wel gelet dat je niet voor heel de straat koeken meegraaide. Misschien maar best ook zodat de late starters ook nog iets hebben.
Aan de 2de bevoorading waren ze niet zo "streng". Hier was het ook zeer rustig.
De afspuitstand heb ik niet bezocht, omdat ik wel het vermoeden had dat het daar zeer druk zou zijn na zulke moddertocht.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Rijdt al 2 jaar met die 3-componenten BBB- remblokken en moet geen ander meer!
Ze zijn gewoon te dik om ze op 1 tt op te rijden!
Meestal kun je er maanden mee voort!
Ze wegen dan ook ietsje zwaarder dan de gewone dunne!
Ik ze juist eens opgereden op een ceramische velg waar ze wel rap sleten!
Was gewoon eens eenmalig om te proberen!
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Interesting die 3 componenten, al moet ik van BBB niets meer weten en rij ik nu met Koolstop, effe afwachten.

Over t toerke dan, bwa viel me wat tegen, k had meer verwacht qua singles en technische paadjes.

Al bij al fun gehad met de collega's, maar deze tt is me toch te druk. In de zomer ga daar wel nog rijden.

Organisatie was wel zeer ok, lekkere chocomel :bounce:

Nu effe op de weg knallen, de velden zijn te verzopen.
Post Reply