07/01/07 Beverlo-Korspel (OPGELET : Wijziging startplaats)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zbably
Mountainbiker

Re: Mooie tocht met een kritische noot

Post by Zbably »

kabeljauws wrote:Wij als Straffe Stokers uit Hechtel vonden het een lekkere tocht. Maar minpunten waren er ook wel. Het aantal aangeduide kilometers klopte bij de langste afstand in ieder geval niet, de bevoorrading was voor die langste route bij de zeventiende kilometer wel erg vroeg geplaatst - misschien een tweede punt inrichten? - en de bepijling was hier en daar wat onduidelijk.
Tot slot: Bevercrossers, bedankt voor de soms zeer modderige trajectjes. De wielen kwamen bij mij nooit eerder zo dicht bij het slijk. =D>
Ik wil de negatieve puntjes toch even tegenspreken. De aangeduide kilometers van de 45km waren zeer nauwkeurig. Ik kwam uit op 46.5, dus over die anderhalve km moet je niet klagen. De pijltjes waren in mijn ogen ook duidelijk genoeg. Ik heb al slechter bepijlde tochten gereden hoor.

Dus, merci voor een heerlijk vettige tocht. Volgend jaar kom ik terug (als ik mag ;-) )

Zbably
ridgeback
Mountainbiker

Post by ridgeback »

[quote]Ik wil de negatieve puntjes toch even tegenspreken. De aangeduide kilometers van de 45km waren zeer nauwkeurig. Ik kwam uit op 46.5, dus over die anderhalve km moet je niet klagen[/quote]

Ik had ook bijna 50 km op de teller hoor. #-o

Maar mij hoor je niet klagen 8)
Hanzel
Mountainbiker

Post by Hanzel »

Toch had ook ik een totaal afwijkende afstand! Op de site stond 22, 28, 40 of 49. Ter plaatse bleek het 30 of 45 te zijn. Geen probleem, wij kijken niet op ne kilometer meer of minder. Maar op mijne teller stonden er toch ook dik 49!!! Dan zijn er toch een paar tellerkes niet goed afgesteld (waaronder de mijne waarschijnlijk).
Toffe tocht, beter dan verwacht. Onder het motto "Alaaf, alaaf, slijk tot aan de naaf" heb ik me erg geamuseerd op het korte strookje dat in een eerdere reactie omschreven wordt als het naar varkenszeik ruikende slijk! Meer van dat ...
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

Wij hebben ons ook goe geamuseerd. Vermits ik al enkele weken nie meer op de bike geweest ben, zat ik er op het einde toch vreselijk door. Maar de tocht was geweldig goed en vree zwaar door de modder.
De douches, die voor ons wel warm waren, deden toch deugd.
Kms: 48.5 - avg : 17,4
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

OOk gevonden op de TT van Beverlo, in de kleedkamer:

Een borst hartslagband van POLAR.
Is afgegeven aan de organisatie.
Last edited by Jolyrodger on Mon 08 Jan 2007 19:25, edited 1 time in total.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Gevonden in de douche ruimte:

Een POLAR hartslagband.

Is bezorgd aan de organisatie ( voorzitter van de Beversrossers!?)
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

UltimaVez wrote:
ridgeback wrote:En de modder viel al bij al nog goed mee,al zag het er vlak na de start niet echt goed uit langs het beekske
Aan dat beekske had dan wel zo rond 9u45 de foto van 2007 gemaakt kunnen worden! Net voor mij en mijne maat is er daar ene in dat beekske gesukkeld, volledig kopke onder! Er stond daar toevalg ook iemand van de organisatie op te zien, had die nu ne camera meegehad... dat was een goede opvolger voor de bikende kerstman geweest! :lol:
Maar ik had mijn camera wel bij :wink:

Kijk straks maar eens op 3 min 25 sec in mijn film...
Film on line op zondag 7 jan vanaf 23h30

MTB TT Beverlo 7 jan 2007 17 min 36 sec 122 mb
Image
Image
wuske
Mountainbiker

Post by wuske »

De Fons weet toch ook altijd waar hij moet gaan staan hé. :wink:
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

Haha, ei zo na lag ik in dezelfde beek :) Iets te enthousiast begonnen. Hopelijk heeft de mens in kwestie iets droog kunnen aandoen.
Het was een mooie tocht, de bepijling leek mij zeker in orde en, ondanks ik het tegendeel had gevreesd viel de hoeveelheid modder goed mee.
Op en af van thuis, 85 km en goed getraind!
Erik.B
Mountainbiker

verloren

Post by Erik.B »

ik heb mijn nieuwe handschoenen verloren,boven op mijn auto gelegd na de tt en vertrokken.dus als er iemand deze gevonden heeft (ik stond aan de parking kort aan de kantine achter die paaltjes) laat mischien iets weten!!
Post Reply