Zou dit vergelijkbaar kunnen zijn met de M.U.L.E. van Camelbag?
De drankinhoud is in ieder geval ook 3l
http://www.thenorthface.com/opencms/ope ... model=ASU9
Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik heb ook nog een klein, weliswaar belachelijk, vraagje... Ik ben de trotse bezitter van de camelbak "rogue", maar ik vind dat darmke zo lang... ge kunt dat wel vasklikken op de rugzak zelf maar toch blijft dat bengelen... ik dacht dat die teut maar net tot op mondhoogte ofzo moest komen maar bij mij hangt die op buikhoogte.
Hoe lossen jullie zoiet op? ik kan toch moeilijk heel diene darm in de rugzak zelf steken he...
Thanks!!!
Hoe lossen jullie zoiet op? ik kan toch moeilijk heel diene darm in de rugzak zelf steken he...
Thanks!!!
- XeRpiO
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson
stukske afknippenRamboke wrote:Ik heb ook nog een klein, weliswaar belachelijk, vraagje... Ik ben de trotse bezitter van de camelbak "rogue", maar ik vind dat darmke zo lang... ge kunt dat wel vasklikken op de rugzak zelf maar toch blijft dat bengelen... ik dacht dat die teut maar net tot op mondhoogte ofzo moest komen maar bij mij hangt die op buikhoogte.
Thanks!!!
Ik heb gisteren voor kerstmis (ja, in onze familie wordt kerstmis altijd iets later gevierd wegens mensen op reis...) ne Camelbak MULE gekregen!!!
deze kleur:

Sorry, moest dit gewoon effe melden, ik vind 't echt wel ne schone cadeau, kan ni wachten tot het zomer is!
deze kleur:

Sorry, moest dit gewoon effe melden, ik vind 't echt wel ne schone cadeau, kan ni wachten tot het zomer is!
Last edited by Diñolito on Sun 14 Jan 2007 19:54, edited 1 time in total.