07/01/07 - Herentals

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

idem als zovelen de 60km afgehaspeld...kwam na 50 km zonder remblokken te zitten...dus de laatste 19 km(10 km toertocht+9 km huiswaarts) zeer voorzichtig gereden..

de toer zelf vond ik wel te pruimen..buiten het feit dat ik geen singletrackfreak ben...1 à 2 singletracks per toer kan er nog in.;maar een 10 tal km ni anders dan draaien en keren is niet echt voor mij besteed....ik zag daar op dat militair domein vlak voor mij iemand tegen de grond gaan op de asfalt..het bleek nogal een harde te zijn want hij stond op..even met het hoofd geschud en verder gebiket...chapeau..of veel geluk gehad :roll: ...al bij al een reuze voormiddag gehad..al was het bij thuiskomst iets minder bij moeder de vrouw...die dacht dat ik alle modder van herentals mee naar huis had gebracht..ik heb ze gerustgesteld en gezegd dat er nog genoeg modder voorhanden was voor de rest van de deelnemers... :evil:

mvg
Bartps
Mountainbiker

Post by Bartps »

Yep, knappe TT. Militair domein was zalig om te doen.
Modder was er tegen het einde teveel aan voor mij, maar heb mijn km's gebold en me goe geamuseerd.

Over den Extran:
idd, redelijk zoet. Ik drink die enery-dinges meestal ni uit of combineer met veel water. Ben onderweg ne gast tegengekomen die zijn Extranneke "teruggestort" heeft aan Moeder Aarde.

Moest hij dit lezen: nog goed thuisgeraakt maateke? :-?
Stimpies
Mountainbiker

Post by Stimpies »

Het was inderdaad de moeite!

Bedoeling was om de 65 te doen en zo 100km op deteller te hebbenthuis maar dat draaien en keren bij die militairen hadden na 10km van mij al een wrak gemaakt.
Pfff,nog nooit zo blij geweest om huis te komen!!! ;-)

Tijd om opnieuw te gaan trainen!
onex
Mountainbiker

Post by onex »

toch maar de 65 gedaan... af zien vanaf een km of 40 :-D blijkbaar niet genoeg kilometerkes in de benen gehad... en dan nog in men eentje 26terug huiswaarts... op momenten stond ik bekan stil en die mannen met de bike op de auto die passeerden maar lachen :lol:
Guske
Mountainbiker

Post by Guske »

Na een maand niet gereden te hebben de 47km gedaan[amaai 3 keer gestorven] viel het nogal mee.
Na de bevoorrading het veld op, wat was dat, ik dacht eerst dat mijn remmen bleven hangen maar het was die zware grond en mijn spieren die stijf geworden waren op de bevoorading.
Volgende week beter.
Guske
Mountainbiker

Post by Guske »

Na een maand niet gereden te hebben de 47km gedaan[amaai 3 keer gestorven] viel het nogal mee.
Na de bevoorrading het veld op, wat was dat, ik dacht eerst dat mijn remmen bleven hangen maar het was die zware grond en mijn spieren die stijf geworden waren op de bevoorading.
Volgende week beter.
van slijk
Mountainbiker

Post by van slijk »

bij die materiaalpech was ik bij , versnelling afgebroken net voor bevoorrading #-o . eerste 30 km waren toch de moeite vond ik
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Geweldig tochtje. Veel ploeteren. Zoveel modder heb ik er nog nooit gezien. Hoeveel inschrijvingen waren er eigenlijk ?
B.insane
Mountainbiker

Post by B.insane »

[quote="Hemd"]Aja, er was blijkbaar iemand goe gevallen daar int begin bij het leger. Terug in orde met dieje kerel ?
quote]

Dacht dat dat een vrouw was (maar ik kan mij vergissen zanne)
Volgende week opnieuw een tochtje.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Trekkie 800 wrote:Geweldig tochtje. Veel ploeteren. Zoveel modder heb ik er nog nooit gezien. Hoeveel inschrijvingen waren er eigenlijk ?
Kheb al erger meegemaakt, maar het kon toch al tellen !
Post Reply