7/1/2007 vossem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
section_00
Mountainbiker

Post by section_00 »

mooie modderige rit
paar keer echt op mn tanden moeten bijten, vooral het laatste stuk (die bergop op de kasseien vlak voor de finish ... ik had bijna ne pamper nodig) :wink:

we waren voor de 25 km gegaan maar het zijn er uiteindelijk 40 tal geworden..
ik was daar met een fiets van ne vriend van mij, echt ne crappy bucht velo, en mn zadel stond te laag .. ma toen ik het goe wou zetten brak de zadelpen af, ik denk trouwens dat deze gemaakt was van zilverpapier :roll:

dus nog naar huis mogen bollen om een zadelpen ..
al bij al geslaagde tocht!
JraD
Mountainbiker

Post by JraD »

Tof Tof Tof mau ik heb just de Red Bull-dames gemist die er vorig jaar wel waren. Beentjes ondertussen bekke gerecupereerd maar de kleur van mijn fietske nog steeds onbekend. Tot nostejaur.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Schijfrem wrote:Iemand een idee van het totaal aantal hm op de 47 km ?
Als ik het goed heb een 720 hm voor de 47km :drunk: 8-[
Ik ben al geen super atleet maar 5 weken niet fietsen (hiel ontsteking) heeft niet geholpen! Kon niet meer mee...pff
Trainen is de boodschap dus...
Mooie tocht maar dat kon niet missen in deze mooie streek :wink:
Ben zelf van Leefdaal dus ken hier mijn weg wel een beetje.
Volgend jaar ben ik weer van de partij en hopelijk beter in vorm.
BeeMWeke
Mountainbiker
Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden

7/1/2007 vossem

Post by BeeMWeke »

Sorry Specialleke, maar beemweke lag dus in bed met iets dat op griep leek, ben dan rond de middag een 40tal minuten gaan joggen, maar voel me nog altijd niet top. Morgenmiddag misschien lichte fitness in de aanloop naar de volgende toertocht ? Zeg, hoeveel was dat redelijke gemiddelde dan ?

mss tot morgen

grtz
den blitze
Mountainbiker

Post by den blitze »

Gewoon de max, tof parcour, goede bevoorrading met lekkere soep,seingevers,bike wash,... ,gewoon alles wat bij een MTB tocht hoort. Dikke proficiat voor de organisatoren. Enkel spijtig van de vele tegenliggers, vooral op de smalle stroken. Begrijpen die dan zelf niet dat ze beter rechtsomkeer maken. Nou ja , ik denk dat zij hun meer geergerd hebben dan wij.

Tot de volgende keer
Specialeke
Mountainbiker
Location: Specialized 29" Expert Carbon - Crossmax ST - S-works / Xx afmontage - Merida Reacto Cosmic car

Re: 7/1/2007 vossem

Post by Specialeke »

BeeMWeke wrote:Sorry Specialleke, maar beemweke lag dus in bed met iets dat op griep leek, ben dan rond de middag een 40tal minuten gaan joggen, maar voel me nog altijd niet top. Morgenmiddag misschien lichte fitness in de aanloop naar de volgende toertocht ? Zeg, hoeveel was dat redelijke gemiddelde dan ?

mss tot morgen

grtz
Het gem bedroeg 20,3 ! gezien de omstandigheden ruimschoots voldoende ( voor mij toch in ieder geval ) #-o

Ps : ik denk dat de leeftijd bij U een rol begint te spelen :lol:
bam-bam
Mountainbiker

Post by bam-bam »

Was ik blij dat ik niet heb meegedaan aan BK Cross! #-o :roll:

Ik had de 47 gedaan en dacht eerst dat ik ergens verkeerd was gereden, 2.40u? Had gedacht er toch wel 3u over te doen?? Aangezien ik geen km-teller heb weet ik dus niet of de afstand wel klopte... :roll:
Heel plezante tocht, heel uitdagend. Wel een (te) lang recht stuk ergens in een bos (Zonienwoud?)
Conditie zit blijkbaar goed want had nog veel over en ben overal al fietsend opgeraakt :-D =D>
Warme douches: da was ook al lang geleden! =D>

bewaakte stalling zou idd nog pluspunt zijn (voor een 10/10 :)

Mij zien ze hier terug!!!
BeeMWeke
Mountainbiker
Location: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden

Re: 7/1/2007 vossem

Post by BeeMWeke »

Specialeke wrote:
BeeMWeke wrote:Sorry Specialleke, maar beemweke lag dus in bed met iets dat op griep leek, ben dan rond de middag een 40tal minuten gaan joggen, maar voel me nog altijd niet top. Morgenmiddag misschien lichte fitness in de aanloop naar de volgende toertocht ? Zeg, hoeveel was dat redelijke gemiddelde dan ?

mss tot morgen

grtz
Het gem bedroeg 20,3 ! gezien de omstandigheden ruimschoots voldoende ( voor mij toch in ieder geval ) #-o

Ps : ik denk dat de leeftijd bij U een rol begint te spelen :lol:
Daar heb ik anders de voorbije weken cq. maanden weinig van gemerkt 8) , als jij nu nog zorgt dat deze week mijn fietske geleverd wordt zijn we back in business. Tot deze middag op de fitness (en vergeet mijn cd niet)
Gumball
Mountainbiker

Post by Gumball »

Prima organisatie in prachtige omgeving en vooral chapeau om er ondanks de vele regen toch een goed bereidbare tocht van te maken!

Warme soep bij afspuitstand is zeker ook een plus!
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Een paar fotookes en verslag op http://www.bierkarboys.be

Ivan
Post Reply