7/1/2007 vossem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kichi
Kerstman

Post by kichi »

Prachtig parcours, ondanks de weersomstandigheden van gisteren heel goed berijdbaar, uitstekende en duidelijk afpijlingen met op gevaarlijke punten seingevers geplaatst, prima bevoorrading en last but not least warme douches.
Kortom een 4,5/5 sterren toertocht !! Dikke proficiat aan de organisatie. Als je de rit gereden hebt, weet je gewoon dat dat parcours uitgestippeld is door mtb'ers...
Van de afspuittoestanden kan ik niet over oordelen, omdat ik mij daar niet mee bezig hou om daar te staan aan te schuiven...Die blonde Leffe riep te hard...
Kane
Mountainbiker

Post by Kane »

twas tof maar zwaar '' mischien ligt de aan mij ?''

schijfrem , merci voor de foto's
ik had wel mijn aparaatje mij maar ik was te druk bezig met het AFZIEN.

VOSSEM tot volgend jaar.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Mooie rit van 47 km gereden daar in Vossem. Alles prima geregeld en tof parkour met de nodige hellingen en modder om de stuurmanskunsten te oefenen. Op het allerlaatst nog een toffe modderstrook om nog eens alles uit de kast te halen.
Bevoorrading strategisch geplaatst halverwege een helling en inderdaad ook voor mij is 1 pitstop voldoende.
Seingevers die ik bij deze bedank voor hun diensten en tot de volgende keer.

Jaro.

PS. Briefjes met noodnummers waren aanwezig toen ik mij inschreef rond 8.30 uur.
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Een zeer knappe omloop en dito organisatie!

Enkel op het einde waren er plots pijltjes rechtdoor en naar rechts zonder verdere uitleg, of ik moet die gemist hebben door de vermoeidheid :P

@schijfrem: papiertje met noodnummer was er wel degelijk :wink:
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

Ben van de kempen maar daar gereden wegens afgesproken met een kozijn van die regio. Genoten van het parcours. Hier is het veel vlakker dus de hellingen waren heel leuk. Toch gekozen voor de cyclocrossfiets maar dat was geen probleem.
Wat mij opviel als grote verschil was de leeftijd van de deelnemers: wegens de "techniciteit" van het parcours veel jongeren. Hier in de "vlakke kempen" ligt de leeftijd wel hoger...
Prima organisatie !
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Iemand een idee van het totaal aantal hm op de 47 km ?
maxsakin
Mountainbiker

Post by maxsakin »

Deze morgen in Vossem gestart voor de 47km. Een prachtige tocht in een mooie omgeving. Enkele pittige klimmetjes en technische afdalingen, soms was het wel optletten geblazen in de afdalingen.
Het lag er nog redelijk berijdbaar bij, hier en daar wel een vettig stuksken.

Ik heb den tocht spijtig genoeg niet kunnen uitrijden aangezien mijn achterder de geest heeft gegeven. Volgend jaar beter zou ik zeggen.
seacat
Mountainbiker

Post by seacat »

prachtige rit =D> =D> ook leuk dat er seingevers waren =D>
just da parkeren met de wagen was nie simpel maar ja dat nemen we er graag bij twas een toffe rit

mvg
Specialeke
Mountainbiker
Location: Specialized 29" Expert Carbon - Crossmax ST - S-works / Xx afmontage - Merida Reacto Cosmic car

Post by Specialeke »

Deze morgen met de intentie gestart voor de 47 km vol te maken maar de toestand van het parkoer liet mij dit niet toe. Ik reed met Michelin XCR dry en gleed dus permanent van links naar rechts,, was vergeten mijn pythons te monteren. Eigen fout !

De 35 km tour ( waren er toch bijna 40 ) dan maar gevolgd en die heeft mij eveneens bekoord. Mooie beklimmingen en dito afdalingen. Ondanks de omstandigheden toch nog met een mooi gemiddelde binnengekomen.

Slechts 1 minpuntje kan ik aanhalen en dat is de niet bewaakte fietsenstalling bij de inschrijuving. Als je alleen komt, vormt dat toch wel een probleem. Ik zag meer dan 1 persoon met de fiets onder de arm de trappen bekimmen. Misschien toch aan te raden voor de volgende editie gezien de massale belangstelling en de waardevolle fietsen waar menig wielerliefhebber zich mee voortbeweegt.

Voor het overige niets dan lof ! Goede bevoorrading en eindelijk nog eens een afspuitstand met hogedruk ( zeker welkom ! ).

chapeau en tot volgende jaar =D>
akela
Mountainbiker

Post by akela »

Aan de mannen van Vossem :nen dikke proficiat voor de hele organisatie.
Alles was aanwezig om van een perfecte tocht te spreken. De 'echte' mountainbikers kwamen hier echt aan hun trekken.
Bike Events Tervuren
http://users.pandora.be/bike-events/

=D> =D> =D>
Post Reply