6/1/2007 Dudzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Zoals gezegd voordien een mooie TT en daar twijfelde ik niet aan.
Dit jaar dus geen 2 maal lek gereden zoals vorig jaar en dus lekker de 45 kunnen rijden :-D
De achterhaven is eigenlijk een belevenis apart om daar te rijden, mooie stukken offroad, kasseien waar je zich in Parijs-Roubaix waant, soms een stuk grasland doordrenkt van het water, nog eens een stuk grove steenslag en tussendoor nog eens een zandstrook. Wat wil je nog meer?
Na de bevoorrading kwamen de stinker en de blinker op het voorplan gevolgt door een stuk langs de Damse vaart waar ik er veel zag de dijk afrijden om de weg te nemen. Ben zoals de echte boven blijven rijden :evil:.
Op het einde nog enkele zwaardere stroken en een mooie singel track rond een kasteel.
Aan de bevoorrading efkens Traxer zijn nieuw machine bewonderd, er is blijkbaar geen houden meer aan #-o
Onder de weg is Katrien20 mij gepasseerd :oops: heb haar moeten laten rijden omdat 1 van mijn maten het wat moeilijk kreeg(gemakkelijk om het op iemand anders te steken hé) en na de rit een korte babbel gehad met Superfan, Veeteeteetje en Veeteepeetje.
Dudzele en alle "slijkcrossertjes :wink: " bedankt voor de mooie en veilige toertocht en tot volgende jaar =D> =D> =D>

Groeten

geertje :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

rond kwart voor 9 aangezet #-o #-o dik te laat voor de forumtrein (2 man vandaag) Dan maar de kraan open en de achtervolging ingezet.
Bij de tweede contole dan toch bij VTT en Traxer geraakt.
Daar kort even kennis gemaakt met geerte en vanaf daar enkel nog kunnen aanklampen :oops: ( misschien iets te zot geweest in de achtervolging)
Nu ja da aanklampen was nu ook were nie zo erg zulle. Mo in de laatste 5 km aan 38-39 nog ne keer overpakken [-X

Over de tocht niets dan lof =D> =D>
tof en gevarieert parkoer, goede bevoorradingen,...
Een tocht om aan te duiden voor volgend jaar

Bedankt voor de rit en tot morgen in Hulste
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Deze morgen naar dudzele afgezakt al was tvoor mij meer slijkzele dan dudzele :-) ons goed geamuseerd alles was in orde al zou ik zeggen tegen de organisatie verander eens jullie parcours want het is nu al enkele jaren hetzelfde het zou alleen maar ten goede komen van jullie organisatie na de rit ons bikske gewassen en gene apres meer want we waren doorweekt #-o

Tot volgende week in varsenare

kommil
witje
Kerstman

Post by witje »

Aja, ik ben dan nog bijna omver gereden door Witje zijne jeep! Wat een snelheid... #-o
zeg katrien, ik stond wel stil he. blijkbaar heeft er geen ene biker of de organisatie diene C3 zien staan in dat straatje (C3 = verboden doorgang voor alle voertuigen, ook voor fietsers) ik was deze morgen op ronde voor controle van de pompen. wij zijn riolering in deze straat aan het plaatsen.

ik ben deze namiddag niet vertrokken wegens de hevige regenval, nat kan ik altijd worden :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Mannen, goe bezig! =D> =D> =D> Als toertocht met een 'speciaal' karakter kan dit tellen. Bij geen enkele tocht krijg je het havenstuk. Bij geen enkele tocht krijg je zoveel variatie (zand, single-track, modder, kasseien, "wasborden", steenslag, technische stukjes, weide, ..... - alles in 5 km !!!). Uniek =D> =D> =D> Bepijling was goed, controles (2 x dezelfde heerlijke cake :bounce: ).
Heb heel erg genoten van al het prima werk van de organisatie. Bedankt Veeteeteetje, veeteepeepeetje, slijkcrosserce en superfan voor het gezelschap. (Ook voor de leuke après).

Dit was er echt een van: de afwezigen hadden ongelijk!

Yep, hier zijn ze: de obligate (persoonlijke) punten:

Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 8/10
Bepijling: 9/10
Parcours: 8/10
Technische passages: 6/10
Moeilijkheidsgraad: 5/10
Fungehalte: 9/10

Heel erg graag tot de volgende.

8)
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Voila,de kop van 2007 is er ook af!!
Mijn eerste TT van dit jaar en meteen een schot in de roos.
Deze morgen samen met Traxer (Superfanneke had een voorsprong van 2 minuten) vertrokken voor een prachtig en enorm gevarieerd parcours.Bij mij verbaasd het in tegenstelling tot wat velen hier wel beweren dat het parcours er enorm goed bijlag.Ik had persoonlijk wat meer modder verwacht (vooral langs de stinker en de blinker en de Damse Vaart).Bepijling was perfect!!!!
Ook aan de vooraf besproken gevaarlijke plek heel goed en veilig aangeduid.IK zie echt niet in wat de organisatie daar nog meer kan aan doen.Ook de gevaarlijke punten waren politiebemand,dus.....een welgemeende =D> =D> =D>
Bevooradingen waren ook goed (hele lekkere cake).
Uiteindelijk na 45 km voldaan de "mete" bereikt.Weinig (forum)bekenden vandaag (Slijkcrossertje,Filiberke,Moviestar,Geertje en Edse ook tegen het lijf gelopen,Katrien20 niet :-? :-? )
Een mooi parcours naar mijn mening met mooie off-road,dus een TT zoals ik ze graag heb.

Als ik dan toch ne keer moet ambetant doen vind ik het jammer dat de douches weeral koud hadden.Ze mogen dienen architect die die zaal ontworpen heeft daar ne keer zelf ondersteken,want blijkbaar is dat warmwaterinstallatie niet opgewassen tegen langdurig gebruik van de douches.De organisatie kan hier maar weing of niets aandoen.

Het "stutje met gekapt" en enkele goeie blonde leffes (de eerste van 2007) deden dit vlug vergeten.

Verder wens ik de organisatie nog te feliciteren voor hun TT.
Doe zo verder en tot volgend jaar want dan kom ik zeker terug.Het loont echt de moeite om van ons tot ginder af te zakken.

En ook nog een woordje van dank aan Traxer om "samen uit,samen thuis" te biken.Is uw conditie nog niet goed (zoals jij zegt),dan zal het zeker aan uwe nieuwe bike niet gelegen hebben. :wink: :wink:

Zo,morgen zullen we zeker meer modder tegen komen dan vandaag want dan gaan we baggeren en stoempen in Hulste.(Geloof me,dit zal één van de zwaarste van het jaar worden,al is het nog maar pas begonnen.Ik denk dat morgen een #-o #-o #-o gemiddelde zal worden)
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Traxer wrote: Dit was er echt een van: de afwezigen hadden ongelijk!
8)
Je hebt overschot van gelijk Traxer maar fam is ook belangrijk hoor
en voor mij belangrijker dan een mtb rit.

Oesje witje, een c3 bord [-X [-X [-X iMac, wat kost dit alweer ??????

en kijk eens naar dat papier die naast me ligt.....

Image
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Barbeque wrote:
Traxer wrote: Dit was er echt een van: de afwezigen hadden ongelijk!
8)
Je hebt overschot van gelijk Traxer maar fam is ook belangrijk hoor
en voor mij belangrijker dan een mtb rit.

Oesje witje, een c3 bord [-X [-X [-X iMac, wat kost dit alweer ??????

en kijk eens naar dat papier die naast me ligt.....

Image
He BBQ, natuurlijk is de fam belangrijk. Zeker als ge 25 cent krijgt :wink: (a graptjen, hé)

We zien elkaar wel op een volgende... :P :off: :off:
de P
Mountainbiker

Post by de P »

=D> =D> =D> da was nu s ne tof tochtjen k heb em verleden jaar ook gereden maar heb er dit jaar nog meer van genoten. Staat bij mij in de top 5 van West-Vl. Bedankt ook aan de politie, 't waren er 2 meer of verleden jaar. Laat ons hopen dat ze nooit de achterhaven uitbreiden anders zullen we niet meer on zo'n mooi stikje (bijna) ongerepte natuur kunnen biken. Proficiat gasten.
De P
edse
Mountainbiker

Post by edse »

Vandaag ook afgezakt naar Dudzele.
Heel mooie rit,lastig maar zeer gevarieerd zoals al dikwijls werd aangehaald.
Tijdens de rit Katrien20 nog gezien en op het einde haar dan moeten laten rijden want amai bij mij was niet om op te boffen :roll: .Mijne kameraad had blijkbaar de betere benen vandaag en was bijna niet bij te houden,alhoewel op het einde zijn kaarsje ook uit was.
Ben tevreden over alles eigenlijk en door die koude douche moest ik niet meer afzakken naar de ijsberen in Oostende die vandaag hun jaarlijkse zeeduik hebben gedaan. 8)
Op den aprés nog enkele forumers gezien,veeteeteetje,veeteepeepeetje en superfanneke.Als ik het goed voor heb was Geertje ook in hun gezelschap.
De start voor een nieuw jaar was direkt ééntje om "u" tegen te zeggen.

Tot volgend jaar.
Post Reply