Mail anders eens naar xtrtour@mackpro.nl voor info hieromtrentFoempes wrote:aan diegene die reeds een fiets bereden hebben :
mag ik's weten van waar die bevestiging komt ivm een reservatiefiets ?
met andere woorden : wie is de afzender en hoe ziet zo'n bevestiging eruit ?
volgens mijn mail zit de American Eagle er niet meer tussen en de afzender lijkt me onbekend ...![]()
thx
Reserveer je XTR Bike op een toertocht naar keuze...
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
- rallymaster
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Vandaag in Zottegem met de Cannondale op weg geweest...
Schitterende bike, goede groep, nice dualcontrols, geen problemen,...
Alleen jammer van die zomerbanden op zo'n vettig parcours
Toch opvallend, ze weten dat er modder zal zijn en toch monteren ze zomerbanden. Op die manier kan de groep/bike niet op volle capaciteit getest worden. Wat is overigens de reden dat die bikes slechts 1X per dag uitgeleend worden terwijl dat toch vlot eens s'morgens en eens s'middags zou kunnen. Dit zijn 2 factoren die mij doen denken dat er geen vertrouwen is in het eigen materiaal.Rock Rider wrote:Vandaag in Zottegem met de Cannondale op weg geweest...
Ni zeveren he, XTR is een topgroep.. Ik denk dat ze dat enkel doen omdat ze gewoon een hele lichting van die banden gekocht hebben en geen zin hebben om die steeds te wisselen. Ze hadden wel beter een allrounder genomen...kenny wrote:Toch opvallend, ze weten dat er modder zal zijn en toch monteren ze zomerbanden. Op die manier kan de groep/bike niet op volle capaciteit getest worden. Wat is overigens de reden dat die bikes slechts 1X per dag uitgeleend worden terwijl dat toch vlot eens s'morgens en eens s'middags zou kunnen. Dit zijn 2 factoren die mij doen denken dat er geen vertrouwen is in het eigen materiaal.Rock Rider wrote:Vandaag in Zottegem met de Cannondale op weg geweest...