14/01/07 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- speedfreak
- Mountainbiker
Post by speedfreak »
Tessenderlo licht in mijn achtertuin dus ik ken het parcour wel wat, 1 ding kan ik je al wel zeggen als het zo blijft regenen zal het heel heel heel vettig zijn. Het is een heel mooie TT die heel afwisselend is met enkele heel leuke en verrassende klimmetjes, het enige nadeel van deze TT is dat het parcour echt niet veel regen kan verdragen, op de vlakke stukken gaat het nog maar die klimmetjes kan je vergeten.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
Naar Vlaamse normen valt dat qua sponzigheid wel mee hoor, ook voor die klimmetjes. Wel : zwaarder én meer voor mannen met technische modderrijders.
- Merriejane
- Mountainbiker
Post by Merriejane »
Gaan ze die 3 of 4 hoge bergen er ook weer tussensteken? Want daar ben ik nie zo voor te vinden. Nog niet genoeg getraind, denk ik.
- Merriejane
- Mountainbiker
Post by Merriejane »
[quote="Dannes xc"][quote="Beginnerke"]Gaan ze die[color=red] 3 of 4 hoge bergen [/color]er ook weer tussensteken? Want daar ben ik nie zo voor te vinden. Nog niet genoeg getraind, denk ik.[/quote]
3of 4 HOGE BERGEN?? waar liggen die dan??[/quote]
Met de vorige toertocht in Tessenderlo zaten er 3 of 4 hoge bergen tussen. Misschien daarom dat ze onderweg ook met Redbull stonden.
Verschillende moeste deze berg te voet op. Er af bollen is ook niet zo simpel voor de beginnende mtb-er.
3of 4 HOGE BERGEN?? waar liggen die dan??[/quote]
Met de vorige toertocht in Tessenderlo zaten er 3 of 4 hoge bergen tussen. Misschien daarom dat ze onderweg ook met Redbull stonden.
Verschillende moeste deze berg te voet op. Er af bollen is ook niet zo simpel voor de beginnende mtb-er.