6/1/2007 Dudzele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Frustie Dtr
Mountainbiker

Post by Frustie Dtr »

Barbeque wrote:Ik heb ook een laatste
update gekregen van de organisatie en ik ga ze hierbij plakken.

Beste sportievelingen,
nog dit:

We hebben het alternatieve parcours als voorgesteld op het forum bekeken. In dit geval moet je op 2 meter van de sporen fietsen naast de lijn naar Knokke en dit voor honderden meter... We vinden dit geen betere oplossing.

Verder kan ik bevestigen dat fietsen toegelaten is ook op het gedeelte van de ringweg rond Dudzele. Wij gaan er extra borden plaatsen om de aandacht te vestigen op het gevaar. Je moet er op de pechstrook fietsen.

Tot morgen.
Ignace
Alé ze hebben dan toch nog rekening gehouden met mijn voorstel ... ook al dachten ze dat dit er NIET was.
Naast deze spoorwegberm (Bij de VTT van Zillebeke is de afstand tot een spoorweg zelfs nog minder dan 2 meter)is een prachtig OFFROAD stukje gelegen die mits enige "handen uit de mouwen" werkzaamheden perfect kan uitgestippeld worden. Geef mij maar offroad ipv asfalt (zeker in dergelijke omstandigheden) ... .
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

I will be there. Als beginnende biker volop mijn conditie aan het opbouwen. We proberen boven de 20 AVS te geraken op een afstand van 40 km... Dat zou moeten lukken tegen eind februari.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

@bbq: bij leven en welzijn, met regen en modder, onder het slijk en de graszoden kom ik hier morgen mijne nieuwe bike zijn 'maidendoop' geven.

Als we de weerberichten mogen geloven, zal het een echte doop worden... :lol:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

geertje wrote:
Er komt inderdaad een voorsmaakje van de TT van Moerkerke. Het stukje die vorig jaar tss Oostkerke brug ( De groene Wandeling) en de Siphon niet werd aangedaan langs de Blinker nemen ze er dit jaar ook bij ipv een ommeweggetje te nemen langs Oostkerke. Ik heb dit vanavond vernomen.
Ben te voorbarig geweest. #-o Het bovenvermeldt stukje wordt een mooi bewaard stukje voor Moerkerke op 20 jan. Ben deze avond in de streek rond Oostkerke geweest en de TT gaat zoals vorig jaar terug tot tegen Oostkerke in plaats van langs de vaart te blijven. Sorry voor de verkeerde info. Is bij deze hersteld

Tot morgen
geertje :wink:
MR.specialized
Mountainbiker

Post by MR.specialized »

het zal lekker modderig liggen das zeker maar dat weerhoud ons niet om er een lap op te geven. het is gewoon uniek om langs de achterhaven te mogen rijden . maar vergeet zeker geen extra binnenband mee te doen
witje
Kerstman

Post by witje »

ik ga morgen zeker 3 extra binnenbandjes meenemen, vorig jaar is
bikecollega geert 4 x lek gereden. iedereen weet dat ik niet graag rij in de modder, maar voor deze TT maak ik ieder jaar een uitzondering, dit omdat ik de afwisseling in de verschillende stroken ideaal vind. =D>
rEvo
Mountainbiker
Location: Thompson master carbon XTR en een 'steekkar' voor als er een halve meter slijk ligt...

dudzele

Post by rEvo »

is er reeds iemand terug.?. Ik vertrek binnen een uurtje.. was even curieus naar de staat van de omloop ???
icarus scorpion
Mountainbiker

Re: dudzele

Post by icarus scorpion »

rEvo wrote:is er reeds iemand terug.?. Ik vertrek binnen een uurtje.. was even curieus naar de staat van de omloop ???
zeer lastig in het begin en op het einde.veel modder, politie aan de beruchte baan
gem van 23,4
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

nu er politie staat op onze beruchte weg kan ik toch wel
niet afkomen zeker..... #-o #-o M'n ouders en fam komen
voor het mtb-ken....

Sorry, and see you.

y
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Barbeque wrote:Hoi,

nu er politie staat op onze beruchte weg kan ik toch wel