Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat de Flandria niet al heel wat heeft georganiseerd. Vooral de Wielerclub (niet de wielertoeristenclub die de mtb organiseert) is eer zeer verdienstelijke organisatie. Over de WTC kan ik minder meespreken daar ik niet op de weg rij. Over hun initiatieven op dat vlak doe ik dus geen uitspraak.lambikske wrote: okee mannen lichtervelde is geen supertocht ,maar uiteindelijk doen ze toch ook ieder jaar de moeite om IETS te organiseren en dit met een minimum aan vrijwilligers ,je moet weten dat er serieus wat georganiseerd word door WTC Flandria maar dan meer op gebied van wegkoersen en dat ze daaral hoge toppen scoren,
dus voor de enkelen die telken jaren de moeite doen om deze tocht te organiseren CHAPEAU
Uiteraard verdient iedereen die een TT wil organiseren een welgemeende proficiat. Daarom zal ik tochten ook nooit helemaal afbreken. Ik weet dat er veel werk achter zit. Je kan echter niet ontkennen dat de ene organisatie al wat meer moeite doet dan de andere en deze organisatie springt op dat vlak er niet echt uit. Niet slecht, maar dat is ook alles. De wintertocht valt nog mee, maar ik heb steeds de indruk dat hun zomertocht (april) er alleen maar gekomen is om geld in de kas te krijgen en niet uit liefde voor de mtb.